Cartagena

pruus

Die hard MF'er
3 dec 2002
255
0
roermond
De motorsportschool Zolder wil in feb. een week trainen in Cartagena en daar heb ik wel zin in! Wie is er al geweest en wil zijn/haar ervaringen met me delen?
 
Ik ben met DocShop Racing naar Cartagena geweest. Zo'n 3 jaar geleden denk ik. Een heel bochtig circuit, met een kort recht stuk.

Ik weet niet hoe nu het asfalt eruit ziet, maar toen was het ok.
 
Ben er nooit geweest, maar heb al toegezegd dat ik ga

full
 
Yep,

kost iets van 1.250,-- euro maar als je op eigen gelegenheid komt 100,-- per dag rijden. Heb k wel m'n eigen huis bij me met alles dr'op en dr'aan.

Maar ja, tis ook een takke-eind rijden.
 
Yep,

kost iets van 1.250,-- euro maar als je op eigen gelegenheid komt 100,-- per dag rijden. Heb k wel m'n eigen huis bij me met alles dr'op en dr'aan.

Maar ja, tis ook een takke-eind rijden.

Ja, ik zag het op de site. Het is wel in februari, hopelijk is het daar dan een beetje goed weer. Maar ja met je nieuwe R1 maakt het niet uit wat voor weer het is, weer en wind gaan met die banaan :]
 
pas op, Cartagena is maar een stukje van de Sierra vandaan. Heb enkele jaren aan de andere kant van die bergen, in Malaga, gewoont en kan je verzekeren dat het er behoorlijk kan spoken rond die tijd! IK neem dus wel regenwielen mee...
 
Niet iedereen heeft regenwielen Hans ;)

Ik zal a.s. maandag een stuk of 37 staatsloten kopen.
Van het geld dat ik zal winnen, koop ik een set regenbanden (met wielen) en een krat bier ;) .
En natuurlijk, ga ik mee naar Cartagena. :)
Of moet ik eerst een paar kg afvallen????
 
Jasa, dat tripje naar Gartagena ga je zeker ook betalen van die (hoofd)prijs bij de staatsloterij!? :X

En als je dan toch al dat geld hebt gewonnen.......weet ik nog wel iemand wie je dan mooi kan sponsoren *D (hint hint) ;)
 
Jasa, dat tripje naar Gartagena ga je zeker ook betalen van die (hoofd)prijs bij de staatsloterij!? :X

En als je dan toch al dat geld hebt gewonnen.......weet ik nog wel iemand wie je dan mooi kan sponsoren *D (hint hint) ;)
Gefeliciteerd met je nieuwe racer!!!! (hint hint) Plaats een paar mooie foto's' ;)
 
We zijn er in 1999 geweest met Zeelenberg racing. Was toen onze eerste circuit ervaring. Ik vond het toen een erg lastig circuit, vrij technisch ook. Ik zou er nog wel eens naar terug willen om te kijken wat ik er nu van zou vinden.

De combinatie 2-3-4 (zie layout een paar posts terug) is erg gaaf (hoogteverschil, blind). Bocht na het rechte stuk gevolgd door de chicane is ook erg leuk.

Wat ik wel zie (ook op de website: www.circuitocartagena.com) is dat de chicane voor opkomen rechte stuk kennelijk is verdwenen :?

Heb er ook nog wel wat fotootjes van:

Hier zie je dus dat er toen (nog?) een chicane zat voor opkomen rechte stuk.
cart001.sized.jpg


cart014.sized.jpg
 
Niet iedereen heeft regenwielen Hans ;)

Ik zal a.s. maandag een stuk of 37 staatsloten kopen.
Van het geld dat ik zal winnen, koop ik een set regenbanden (met wielen) en een krat bier ;) .
En natuurlijk, ga ik mee naar Cartagena. :)
Of moet ik eerst een paar kg afvallen????
Je drinkt toch wijn, Jasa!? En die is daar in spanje wel top! Afvallen hoeft niet, we laten Ewald gewoon effe aan je motor sleutelen!
 
21-22-23 Oktober ben ik ook in Cartagena met Docshop-Racing *D
Er is nog plek voor wie mee wil, maar dan moet je deze week jezelf opgeven, zie de site http://www.docshop-racing.com (www.docshop-racing.com) voor de details van deze D.A.R.E. -training.

En in maart hebben ze daar weer een training en ga ik misschien ook wel... :]

Oh, ja en op mijn site staan een hoop foto's van afgelopen maart (kijk onder D.A.R.E.) :+
 
21-22-23 Oktober ben ik ook in Cartagena met Docshop-Racing *D
Er is nog plek voor wie mee wil, maar dan moet je deze week jezelf opgeven, zie de site http://www.docshop-racing.com (www.docshop-racing.com) voor de details van deze D.A.R.E. -training.

En in maart hebben ze daar weer een training en ga ik misschien ook wel... :]

Oh, ja en op mijn site staan een hoop foto's van afgelopen maart (kijk onder D.A.R.E.) :+

Zou wel willen, maar k zit lekker op Mugello te rijden ;)
 
Toen ik er was met oudjaar/nieuwjaar 1999/2000 was de infrastructure van het circuit een drama. Geen douches, ja de Duitse organisator had zelf een warmwatersysteem meegenomen uit Duitsland, slechte pitsboxen (slecht afsluitbaar). Het circuit heeft de kenmerkende blinde bochten en aangezien er toen geen baanposten waren kan dat dus gevaarlijk zijn.
Het circuit is smal, ongeveer vergelijkbaar met Assen, maar circuits als Catalyuna, Valencia en Jerez zijn veel breder.

Het is 2250 kilometer rijden. De Spaanse tolwegen zijn erg duur. Het is 250 kilometer verder dan Valencia, 900 kilometer verder dan Catalyuna en 200 dichterbij dan Jerez. Circuit Almeria, waar Zeelenberg nu zit, is ook 150 kilometer verder.

Ik weet niet of op Cartagena het sanitair nu verbetert is, maar in 1999 was het geen circuit om een week in de paddock te staan.
 
Toen ik er was met oudjaar/nieuwjaar 1999/2000 was de infrastructure van het circuit een drama. Geen douches, ja de Duitse organisator had zelf een warmwatersysteem meegenomen uit Duitsland, slechte pitsboxen (slecht afsluitbaar). Het circuit heeft de kenmerkende blinde bochten en aangezien er toen geen baanposten waren kan dat dus gevaarlijk zijn.
Het circuit is smal, ongeveer vergelijkbaar met Assen, maar circuits als Catalyuna, Valencia en Jerez zijn veel breder.

Het is 2250 kilometer rijden. De Spaanse tolwegen zijn erg duur. Het is 250 kilometer verder dan Valencia, 900 kilometer verder dan Catalyuna en 200 dichterbij dan Jerez. Circuit Almeria, waar Zeelenberg nu zit, is ook 150 kilometer verder.

Ik weet niet of op Cartagena het sanitair nu verbetert is, maar in 1999 was het geen circuit om een week in de paddock te staan.

K ga met de camper, dus interesseert me niet zoveel, k heb bier, warmwater een bed, een partytent, aanhanger, gereedschap, dus de plee op de baan kan me gestolen worden.

Dus wie er een biertje wil (koud) komt maar langs, hoeveel was t 2250 km :?
 
"Dus wie er een biertje wil (koud) komt maar langs, hoeveel was t 2250 km "

Ik vlieg wel naar Alicante, hop in een huurbrik, kom je ijskast leegzuipen, je plee volschijten en je boilertje leegdouchen of gasfles leeggeiseren.
 
Kijk nog even de kat....., ga zeker "ergens" trainen in het voorjaar, liefst waar het warmer is dan hier(en droger)!!
Alhoewel, heb dit jaar op Catalunya meer regen gehad dan de rest van het jaar hier :(
Dus : het wordt beslissen op het laatste moment O-)
 
Kijk nog even de kat....., ga zeker "ergens" trainen in het voorjaar, liefst waar het warmer is dan hier(en droger)!!
Alhoewel, heb dit jaar op Catalunya meer regen gehad dan de rest van het jaar hier :(
Dus : het wordt beslissen op het laatste moment O-)


je verwacht dus dat je helemaal fit bent ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan