Carterontluchting

Cavalcade

MF'er
4 dec 2006
63
0
Berlaar
ik ben bezig met een honda gl650 om te bouwen naar een special (in ieder geval toch aan het proberen) . Als ik daar de originel luchtfilter uitkieper (wat de bedoeling is) en ik zet daar kelken op wat doe ik dan met de carterontluchting. En kan ik die open luchtfilter een bocht van 180 ° laten maken alvoren die aan de inlaten can de carbs komen want dat oogt wel mooi zo van die kelken die naast de motor uitkomen. Maar vanwege de uitzonderlijke vormgeving van het blok is dat allemaal niet zo evident. Zo wil ik een forward control instaleren. Indien daar suggesties voor zijn laat maar komen. :]
 
Ik heb ook al foto's gezien dat er van de carter ontluchting twee koperen buisjes werden gemonteerd tussen de luchtfilter en de carbs. Zag er wel mean uit maar wat is het resultaat.
 
Ik heb ook al foto's gezien dat er van de carter ontluchting twee koperen buisjes werden gemonteerd tussen de luchtfilter en de carbs. Zag er wel mean uit maar wat is het resultaat.
Dat de cartergassen worden verbrand in je cilinders. Beter voor het milieu. Je kan het ook dumpen (gassen plus beetje olie nevel) op straat, maar waarom zou je.
 
Terug
Bovenaan Onderaan