carurateur aan sluiten Kawasaki kle 500 ( 1995 )

dominator1

MF'er
30 dec 2009
194
10
alken ( Limburg Belgie )
beste Forum leden .
ik heb een Kawasaki kle 500 gekocht in 2018 maar lag uit elkaar , tank lag er af de Carurateur lag er af en ale zij kapen .
graag wat uit leg hoe ik die op nieuw moet aan sluiten ( zie foto 's )
IMG_1042.JPGIMG_1044.JPG
 
Als ik het zo zie:

Dunne zwarte slang is vacuüm voor op je benzine kraan.
Dikke zwarte is brandstoftoevoer vanaf je kraan.
Gele is carburateur beluchting. Moet open zijn aan eind

Als dat je vraag is tenminste
 
die dikke zwarte moet op nr 3 dat zal kloppen .
nr 2 ?
nr 1 ?

1 en 2 weet ik niet .

de gele staat op een tee stuk dat in verbinding sta met die twee ronde zwarte voor werpen .
het witte door schijnt sta aan gesloten op een caberater .

bedankt ZX7-aRnold al voor de uit leg .
 
hier een foto van mijn benzine kraan .
nr 1 dunne zwarte volgens mijn het beluchting voor tank of ben ik mis ?
nr 2 rezerve
nr 3 brandstoftoevoer

ben ik zo dam dan zx7-aRnold he
1.is wrs afwatering van je tankdop. Naast de vulhals waar je de slang inhangt zit een kleiner gaatje. Je kunt daar een remkabel van een fiets doorheen prikken, die komt dan onder je tank uit. Dat slangetje moet onder je motor uitkomen en niet in de weg hangen
2. inderdaad brandstof toevoer naar je carburateurst
3. Vacuumslang van je inlaatspruitsuk naar de kraan. Loopt de motor zet het vacuum de kraan open.
 
dus nr 2 brandstof moet dus naar geeld en die is volgens mijn om de twee vlotter kamers te laten vol lopen , juist he ?
nr 3 van kraan naar naar teestuk van de membramen .
nr 1 afwatering van tankdop .

hopelijk is dat de juiste aansluiting Zeroground . ( bedankt voor je uit leg )
 
1. nr 1 op je tank is inderdaad de afwatering van je tankdop
2. zoals Arnold zegt: de dikke zwarte darm die aan de carburateur 2 hangt moet op nr van je kraan
3. die gele darm op het T-stuk tussen je carburateurs moet nergens aan vast, behalve dus aan dat T-stuk van die carbs
4. die dunne doorzichtige slang op het inlaatspruitstuk van de linker carburateur moet op nr. 2 van je kraan, dat is de vacuumslang. Die slang is niet origineel onderdeel van Kawasaki, het kan zijn dat die dichtklapt onder vacuum en dan de kraan niet goed bediend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan