Carvenalco handschoenen

Ik zie ze wel eens langskomen op facebook. Leek me ook wel mooi spul maar als je dan kijkt op de site naar de about us pagina en de contact pagina die alleen een formulier is vind het ik niet echt als een betrouwbare site over komen
Mooie plaatjes maken kan iedereen...
Ook de betaalopties zijn wat vreemd dus ik zou lekker naar een motorzaak gaan kijken hier in NL. Kan vanaf nu weer en ze kunnen onze steun goed gebruiken nu denk ik
 
Sorry, maar dat is heel wat anders.
Screenshot_20220114_211846_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20220114_211823_com.android.chrome.jpg

Voor iets dat heel wat anders is, vind ik ze verdacht veel op elkaar lijken.....
 
Google maar eens op dropshipping.
Herkenbaar aan Facebook ads.
Standaard 50% korting
Lange levertijd omdat ze zogenaamd direct vanuit de fabriek zouden leveren.
 
Of zijn we nu alles aan het omdraaien. Per slot van rekening zijn het de Chinezen die alles klakkeloos imiteren. Inclusief de originele naam en verpakkingen.
Ik ken het merk Carvenal niet, maar het zijn misschien wel hele mooie/goede handschoenen van goede kwaliteit.

Als ik hier nu vraag naar ervaringen van Iridium bougies van NGK, krijg ik dan ook een plaatje van AliExpress te zien met de opmerking dat NGK die dingen bij Ali koopt en ze dan 10 x over de kop gooit?

Dit bedoel ik serieus trouwens, en ik heb geen facebook.
Ik heb wel een schurftige hekel aan mensen die de hoofdprijs vragen voor Alimeuk, met de insteek dat het origineel zou zijn.
 
Of zijn we nu alles aan het omdraaien. Per slot van rekening zijn het de Chinezen die alles klakkeloos imiteren. Inclusief de originele naam en verpakkingen.
Ik ken het merk Carvenal niet, maar het zijn misschien wel hele mooie/goede handschoenen van goede kwaliteit.

Als ik hier nu vraag naar ervaringen van Iridium bougies van NGK, krijg ik dan ook een plaatje van AliExpress te zien met de opmerking dat NGK die dingen bij Ali koopt en ze dan 10 x over de kop gooit?

Dit bedoel ik serieus trouwens, en ik heb geen facebook.
Ik heb wel een schurftige hekel aan mensen die de hoofdprijs vragen voor Alimeuk, met de insteek dat het origineel zou zijn.
Waarom zou het merk Carvenal zijn handschoenen onder het merk Suomy verkopen, zonder dat op zijn eigen site te vermelden? En waarom gebruiken ze die merknaam niet voor al de handschoenen die ze verkopen, maar voor slechts 1 van de 4 soorten. Waarom staat op geen van de handschoenen überhaupt het merk carvenal?
De Chinezen gebruiken de merknaam Suomy waarschijnlijk omdat dat dat een bekend helmenmerk is, en hopen daarmee klanten te foppen door ze te laten denken dat het spul van een fatsoenlijke fabrikant komt.
Ze kopiëren heel veel, maar in dit geval weet ik 99,999% zeker dat het geen geval kopiëren is, maar dat carvenal gewoon hoopt makkelijk geld te verdienen met meuk uit China.
 
Ziet er inderdaad allemaal erg fishy uit. Elk product heeft vijf sterren van alle reviews, er staat niet één slechte tussen. Maar het leukste komt nog: scroll maar eens naar beneden, bij die eerste bruine 'leren' handschoen. Daar kan je dit 'CE certificaat' vinden.

1642239812464.png

Het is lachwekkend slecht vervalst. Verschillende lettertypes, verkeerd uitgelijnde tekst. De naam achter 'product' is lettertype Calibri en de Trade name opeens weer niet. Gewoon in elkaar geflanst in Paint dus. Ik zou ver van deze website vandaan blijven als ik jou was @Turbodesk
 
Of zijn we nu alles aan het omdraaien. Per slot van rekening zijn het de Chinezen die alles klakkeloos imiteren. Inclusief de originele naam en verpakkingen.
Ik ken het merk Carvenal niet, maar het zijn misschien wel hele mooie/goede handschoenen van goede kwaliteit.

Als ik hier nu vraag naar ervaringen van Iridium bougies van NGK, krijg ik dan ook een plaatje van AliExpress te zien met de opmerking dat NGK die dingen bij Ali koopt en ze dan 10 x over de kop gooit?

Dit bedoel ik serieus trouwens, en ik heb geen facebook.
Ik heb wel een schurftige hekel aan mensen die de hoofdprijs vragen voor Alimeuk, met de insteek dat het origineel zou zijn.
Een echt en bekend merk kun je in veel winkels kopen,zo ook NGK.
Carvenal is zo te zien alleen op facebook te koop,dan weet je wat je mag verwachten.
De kans is dus heel groot dat ze hun handschoenen gewoon in China kopen,desnoods met een eigen logo/merk er op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan