Casey Stoner deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je maakt een grapje, toch? :X

nope, ik zou het toejuichen als casey terug zou komen, als Dani tegen die tijd nog geen kampioenschap heeft weten te winnen en casey zou terug willen dan zou ik het kunnen begrijpen dat Pedrosa plaats moet maken voor Stoner.
 
nope, ik zou het toejuichen als casey terug zou komen, als Dani tegen die tijd nog geen kampioenschap heeft weten te winnen en casey zou terug willen dan zou ik het kunnen begrijpen dat Pedrosa plaats moet maken voor Stoner.
Ik bedoel niet dat het niet mooi zou zijn. Maar Casey is het spuug... Spuug... Spuugzat. Hij is de pr en het reizen en het paddockleven zo beu, dat hij zelfs met de v8s stopt. Testen is hem, alleen op de baan, zijn ding doen. De rest? Niet realistisch om op te hopen, laat staan te verwachten.
 
Ik bedoel niet dat het niet mooi zou zijn. Maar Casey is het spuug... Spuug... Spuugzat. Hij is de pr en het reizen en het paddockleven zo beu, dat hij zelfs met de v8s stopt. Testen is hem, alleen op de baan, zijn ding doen. De rest? Niet realistisch om op te hopen, laat staan te verwachten.


Ik verwacht ook niet dat hij terug komt... -O-
Casey is op dit moment erg druk met zijn RC car... En wat ik zo lees, heeft
ie vandaag een RC kampioenschap.
Dan blijkt wel dat hij de échte racewereld zeker beu is!
 
roept ie al iets van 2 jaar dat ie dat wil.
ik ben bang dat dorna denkt....dikke doei, helaas.
 
Heb in nou ergens gelezen dat dat CS stopt met V8 supercars??

Of loopt ik achter met de info......

De volgende vraag is dan toch; "wat gaat Stoner dan doen"?
 
Heb in nou ergens gelezen dat dat CS stopt met V8 supercars??

Of loopt ik achter met de info......

De volgende vraag is dan toch; "wat gaat Stoner dan doen"?
Correct, hij houdt ermee op. Wat hij gaat doen? Dat is voor iedereen een raadsel en iets zegt me dat hij dat ook nog niet helemaal weet.
 
Correct, hij houdt ermee op. Wat hij gaat doen? Dat is voor iedereen een raadsel en iets zegt me dat hij dat ook nog niet helemaal weet.

Die jongen moet gewoon weer gaan motorracen.....daar is hij nou eenmaal goed in. Niet te lang wachten, want anders is hij zo de 30 voorbij en wordt het lastig ;)
 
ongeloofelijk, deze gp machines zijn dus ook niet goed genoeg voor stoner voor een evetuele terugkeer en ik maar denken dat vooral het Media gebeuren en de Crt manchines de oorzaak waren. maar nee de Prototypes zijn ook niet goed genoeg. :/
 
Stoner wil vrijheid met het rijden en dat zit er tegenwoordig gewoon niet meer in op hoog niveau qua fiets, en de rest.
 
Ik vind t wel humor. *D

Denk idd niet dat er een klasse bestaat waar hij zijn ei kwijt kan.
Helaas! -O-


Als er al zo'n klasse is zal hij rijders moeten vinden die slecht marginaal langzamer zijn als hem anders gaat hij zich daar weer over opwinden zoals met de CRT machines, volgens mij kan hij beter ergens zijn droommachine laten bouwen en zelf af en toe een circuit afhuren om te knallen. Het zou mooi zijn als hij zijn frustraties eens aan de kant kon zetten en met bv een wildcard mee kon strijden, maar als ik alles zo lees gaat dat er gewoon niet inzitten.
 
Laatst bewerkt:
Dit is van 2 jaar geleden met de testen van de nieuwe 1000cc,dus wat lult die nou met te veel acceleratie.Wat moet die dan met 300pk als die 250pk ook niet kan gebruiken.


“Het was weer een goede shakedown maar er is nog wel werk aan de winkel. We vonden enkele goede dingen en bevestigden welke kant we op moeten om vooruit te gaan. We hadden wat kleine problemen met chatter maar die zouden verholpen kunnen worden door de systemen voor het remmen op de motor en het motormanagement systeem, daar is zeker verbetering te vinden samen met het chassis. Het motorblok is fantastisch, rijden met de 1000 die meer koppel en meer vermogen heeft is erg leuk. De machine heeft een ongelofelijke acceleratie, soms zelfs te veel.,” vertelde Stoner. “We hebben ook wat nieuwe banden getest raar die gaven wat problemen, er was minder tractie en ze leken meer chatter te genereren. Met de standaardbanden was de chatter ineens weer weg. Van de data van deze test en de vorige test kan er weer verder gewerkt worden en kunnen we de volgende keer hopelijk weer een stap vooruit zetten.”
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan