Casey Stoner stopt na het seizoen

wtj

MF veteraan
12 okt 2010
5.927
0
brabant
wtf i just read '( jammer voor de klasse en had nog heel wat jaartjes meegekunnen.
de grote vraag nu: wie zien we volgend jaar op zijn motor, rossi, lorenzo :? marqeuz is nog geen optie met dezelfde regels. speculeer er maar op los..


Casey Stoner to retire from MotoGP!
 
Laatst bewerkt:
er is gewoon een stoner topic, beetje onzinnig om nog een stoner topic daarnaast te openen.
 
Lorenzo is inderdaad geeneens zo'n gek idee.
De Yamaha legt het qua pure snelheid af tegen de Honda's.
Lorenzo is een wereldkampioen, kan net als Stoner idioot hard rijden en zal vast ook
op een RCV zijn draai kunnen vinden.
Dit biedt een goede onderhandelings positie voor hem!

Rossi, tja. Zou kunnen. Hij zal in iedergeval staan te trappelen om op een Honda te stappen.
Maar of Honda staat te trappelen om Rossi binnen te laten?
Ik zei het al in het Stoner topic; tijd heelt alle wonden. Maar ook deze?

Misschien geven ze de voorkeur wel aan een jong talent....
Bradl? Heeft immers al een jaar ervaring op een Honda, en doet het zeker niet slecht.
Bautista? Nee, geen idee waarom. Maar hem zie ik niet het plekje van Stoner innemen.

Ben Spies wellicht?
Dan kan Dovi/Crutchlow zijn plekje innemen, en Rossi naar Tech3.

Speculeren, speculeren en nog eens speculeren.

I love it })
 
er werd al gespeculeerd om de regels aan te passen zodat marqeuz direct op de fabrieks honda kan beginnen, lijkt me een betere keus dan bradl die in de moto2 minder snelheid in huis had dan marqeuz (in mijn ogen :P ) honda en met name repsol zullen lorenzo ook wel zien zitten, haal je wel iemand binnen! maar die zit bij yamaha ook prima.

rossi zullen ze niet aandurven :N
 
dus?

wanneer Rossi weer overwinningen kan pakken, trekt Honda de langste neus ter wereld naar Ducati en de rest van de wereld :)
 
Ik wist wel dat hij nooit zo'n groot coureur zou worden als Rossi. Wat een panty :W
:Z
misschien hoopt die dat lorenzo, hayden, en het halve veld dat ook doen, kan ie nog ns iets winnen misschien. :Z
 
Laatst bewerkt:
Jammer, hij is in mijn ogen toch wel de snelste coureur geweest. Altijd gewonnen van zijn teamgenoten, hij perst er gewoon altijd iets extras uit.
 
Lorenzo is inderdaad geeneens zo'n gek idee.
De Yamaha legt het qua pure snelheid af tegen de Honda's.
Lorenzo is een wereldkampioen, kan net als Stoner idioot hard rijden en zal vast ook
op een RCV zijn draai kunnen vinden.
Dit biedt een goede onderhandelings positie voor hem!

Rossi, tja. Zou kunnen. Hij zal in iedergeval staan te trappelen om op een Honda te stappen.
Maar of Honda staat te trappelen om Rossi binnen te laten?
Ik zei het al in het Stoner topic; tijd heelt alle wonden. Maar ook deze?

Misschien geven ze de voorkeur wel aan een jong talent....
Bradl? Heeft immers al een jaar ervaring op een Honda, en doet het zeker niet slecht.
Bautista? Nee, geen idee waarom. Maar hem zie ik niet het plekje van Stoner innemen.

Ben Spies wellicht?
Dan kan Dovi/Crutchlow zijn plekje innemen, en Rossi naar Tech3.

Speculeren, speculeren en nog eens speculeren.

I love it })

word het toch nog een spannend seizoen _O- _O- _O- _O-
 
ja, gaat lorenzo stoner van t kampioenschap houden in zn laatste jaar.
je weet zelf hoe je motivatie is als je hebt besloten te stoppen bij je werk.
 
Geen Stoner fan, maar dit is wel jammer voor de MotoGP :Y
full
 
Respect voor zijn beslissing.Hij had al eerder aangegeven niet tot 30+ door te gaan met racen dus helemaal een nieuwtje is het ook weer niet.

Enne voor de centjes hoeft hij niet meer te racen,die gozer is op zijn 26ste binnen :W
 
Laatst bewerkt:
Eeuwig zonde voor desport !!Maar als ik een vervanger van Stoner mag noemen zeg ik Stefan Bradl doet het erg goed in zijn debuutjaar,en een zeer spectaculaire rijstijl alla Stoner!!Maar ik vrees dat het die spanjool word Marquez of zoiets. :N
 
Eeuwig zonde voor desport !!Maar als ik een vervanger van Stoner mag noemen zeg ik Stefan Bradl doet het erg goed in zijn debuutjaar,en een zeer spectaculaire rijstijl alla Stoner!!Maar ik vrees dat het die spanjool word Marquez of zoiets. :N

beter een spanjaard dan een braadworst :N
 
Tering...


Dacht nog, heb je weer zon onzin topic gebaseerd op een roddel praatje....
Maar dit is wel heel kut..
 
Respect voor zijn beslissing.Hij had al eerder aangegeven niet tot 30+ door te gaan met racen dus helemaal een nieuwtje is het ook weer niet.

Enne voor de centjes hoeft hij niet meer te racen,die gozer is op zijn 26ste binnen :W

Jij weet niet wat kinderen kosten? :)
 
Hij kan goed racen maar als persoonlijkheid vind ik hem een drol. Hij zal nu wel boer worden. Dat is zijn grote droom na zijn racecarriere geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan