Casey Stoner

vandaar dat die in 2006 niks won.. zelfs niet eens op de motor bleef zitten.

en dan die nieuwe rookies.. something is broken in this sport
 
Laatst bewerkt:
Hoopte heel even dat dit een Casey Stoner fantopic zou worden, zoals we die over meerdere MotoGP rijders hebben. Toen zag ik echter wie dit topic in elkaar geflanst had, en werd me alles duidelijk. B|

Er mist inderdaad iets in deze sport, en dat is de sportiviteit van enkele Rossi-fans onder ons.
 
Op zich wel jah :Y
Maar kanslozen moeten ook hun plekje hebben op dit forum toch :+

Toch ben ik ook wel een beetje benieuwd hoe Stoner het zou doen als de Duc totaal geen elektronica had.
Dus geen traction control en geen Launch Control.

Maar niet alleen Stoner ik denk dat er wel meer moeite gaan krijgen met hun motor zonder electronica.
 
scheelt weer dat er dan nu 2 kansloze topics zijn 1 voor Rossi en 1 voor stoner.

alleen jammer dat 1e topic al zo vol staat zonde van de serverruimte
 
Ik denk dat Dorna gewoon een 'nieuwe klasse' moet introduceren...de MotoRossi
Blijkbaar is hij de enige interessante om naar te kijken en die 'echt kan rijden' als ik de meeste topics moet geloven...
Het feit dat er nu iemand is die ook snoeihard rond kan gaan schrijven we dan maar af aan de electronica....(doe mij ook zo'n setje:))
 
het was niet serieus bedoelt hoor fale, af en toe een beetje olie op het vuur kan geen kwaad toch? maar momenteel rijdt stoner als een cowboy op de duc, zo ontstuimig.
 
het IQ van sommige rossi fans daalt regelmatig onder 0

Dionnor ga lekker op brommerforum zitten, bij de overige pubers,
gezellig samen je puisten uitknijpen en rossi stikkers op je scootah plakken :Z


mmmm, topic was geopend op vrijdag middag, ook nog ff zwaaien dus :W
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, en Rossi kan alleen maar winnen met Bridgestone...

uuuuuhm, alhoewel... dat moet ie eerst nog laten zien toch?
 
:Z


TS heeft een punt (welliswaar heel erg klein)

Wel vreemd dat Melandri en de andere Duc rijders het dan zo belabberd doen :?

Ben er zowiezo voor om traction control, slipperclutch, launch control e.d. af te schaffen... gewoon weer ouderwets knallen met een motor, geen elektronische fabriek :N

denk dat er ook wel een aantal coureurs het met me eens zal zijn...


Oh ja en ff :W







:+
 
Stoner is nu goed, erg goed. En waar dat aan ligt? Zeg het maar, de Duc? Bridgestone? getrouwd?
Maar wat hij voor 2006 heeft gepresteerd? Een bult oud ijzer en 2e hands carbon :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan