castrol power rs 4l Full of half?

siep wokkel

MF veteraan
2 jan 2005
2.020
0
hallum
hallo.. ik heb hier castrol power rs olie staan.. er staat niks over full of half syntheet...


De motorzaak garandeerde mij dat het half was...


Echter zijn motorzaken ook niet altijd te vertrouwen...





Wat zeggen jullie? Het is zo'n gouden 4l can.
 
er staat duidelijk op 4 takt...


CASTROL GPS 4T 10W-40
Castrol GPS 4T 10W40 is een geavanceerde eersteklas kwaliteit 4-takt motorolie, ontwikkeld voor toppresterende motorfietsen. Deze formule voor maximale vermogensafgifte is speciaal ontwikkeld om inwendig energieverlies in de motor te reduceren waardoor de motorfiets maximaal vermogen levert, zonder de bescherming te kort te doen. Met Trizone Technology™.

Castrol Trizone Technologie. De prestaties van uw 4-takt motorfiets zijn afhankelijk van de mogelijkheden om de 3 kritische onderdelen in uw motorfiets - de motor, de koppeling en de versnellingsbak - te synchroniseren en effectief als één geheel te laten werken. Alle Castrol 4-takt oliën zijn speciaal ontwikkeld en getest om optimale werking en superieure bescherming te bieden aan deze kritische bewegende onderdelen & dit is het Castrol Trizone voordeel.






Castrol GPS heeft een zeer sterke smeerfilm die de motor en transmissie zelfs onder extreme condities goed beschermt. Dit is met name belangrijk bij motoren waarmee gedurende langere tijd hard wordt gereden. Castrol GPS reageert op veranderingen in de motortemperatuur en zorgt voor een goede bescherming bij hoge thermische en mechanische belasting. Castrol GPS zorgt voor een duurzame, beschermende smeerfilm zelfs bij hoge temperaturen. Deze olie is zodanig samengesteld dat het een hoge weerstand biedt tegen viscositeitverlies, welke kan optreden bij hoge olietemperaturen of bij mechanische afschuiving. Door deze bijzondere eigenschap vergroot Castrol GPS de levensduur van de motor.

- Semi-synthetische 4-taktmotorfietsolie
- Uitstekende bescherming bij hoge temperatuur
- Goede bescherming, zelfs bij hoge thermische en mechanische belasting
- Uitstekende bescherming bij hoge toerentallen hetgeen de levensduur van de motor verlengt
- Zeer laag olieverbruik
- Goede bescherming tegen motorvervuiling
- Gemakkelijke koude start
- Uitstekende schakelkwaliteit
- Uitstekende werking van de natte koppeling
- Bescherming van het uitlaatsysteem en de katalysator



die is het d8 ik.... semi syntheet.. neem aan dus geen full syntheet
 
Laatst bewerkt:
Deze?

Castrol_rs_10w60-4_n.jpg


Doe anders effe een goed leesbaar plaatje.
Het zal vast op de voorkant staan, kan bijna niet anders. :)
 
Laatst bewerkt:
hallo.. ik heb hier castrol power rs olie staan.. er staat niks over full of half syntheet...


er staat duidelijk op 4 takt...


CASTROL GPS 4T 10W-40
Castrol GPS 4T 10W40 is een geavanceerde eersteklas kwaliteit 4-takt motorolie, ontwikkeld voor toppresterende motorfietsen.

Wie heeft er dan een brilletje nodig van Hans!

Ik heb gezocht op internet en zie staan wat ik heb gepost. Meer niet, niet minder.

staat replaces gps... beetje vreemd want gps gaat er nog helemaal niet uit ofzo :?

zou bijna denken dat het een auto olie is kwa verpakking en tekst e.d.
En die Toyota sleutels ernaast _O-
 
Laatst bewerkt:
er staat duidelijk op 4 takt...


CASTROL GPS 4T 10W-40
Castrol GPS 4T 10W40 is een geavanceerde eersteklas kwaliteit 4-takt motorolie, ontwikkeld voor toppresterende motorfietsen. Deze formule voor maximale vermogensafgifte is speciaal ontwikkeld om inwendig energieverlies in de motor te reduceren waardoor de motorfiets maximaal vermogen levert, zonder de bescherming te kort te doen. Met Trizone Technology™.

Castrol Trizone Technologie. De prestaties van uw 4-takt motorfiets zijn afhankelijk van de mogelijkheden om de 3 kritische onderdelen in uw motorfiets - de motor, de koppeling en de versnellingsbak - te synchroniseren en effectief als één geheel te laten werken. Alle Castrol 4-takt oliën zijn speciaal ontwikkeld en getest om optimale werking en superieure bescherming te bieden aan deze kritische bewegende onderdelen & dit is het Castrol Trizone voordeel.






Castrol GPS heeft een zeer sterke smeerfilm die de motor en transmissie zelfs onder extreme condities goed beschermt. Dit is met name belangrijk bij motoren waarmee gedurende langere tijd hard wordt gereden. Castrol GPS reageert op veranderingen in de motortemperatuur en zorgt voor een goede bescherming bij hoge thermische en mechanische belasting. Castrol GPS zorgt voor een duurzame, beschermende smeerfilm zelfs bij hoge temperaturen. Deze olie is zodanig samengesteld dat het een hoge weerstand biedt tegen viscositeitverlies, welke kan optreden bij hoge olietemperaturen of bij mechanische afschuiving. Door deze bijzondere eigenschap vergroot Castrol GPS de levensduur van de motor.

- Semi-synthetische 4-taktmotorfietsolie
- Uitstekende bescherming bij hoge temperatuur
- Goede bescherming, zelfs bij hoge thermische en mechanische belasting
- Uitstekende bescherming bij hoge toerentallen hetgeen de levensduur van de motor verlengt
- Zeer laag olieverbruik
- Goede bescherming tegen motorvervuiling
- Gemakkelijke koude start
- Uitstekende schakelkwaliteit
- Uitstekende werking van de natte koppeling
- Bescherming van het uitlaatsysteem en de katalysator



die is het d8 ik.... semi syntheet.. neem aan dus geen full syntheet
Het is halfsyntheet die voldoet voor motoren met natte koppeling :Y
Waarom moet je dit bevestigt hebben als je zelf over alle informatie beschikt |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan