Cat-eye knippertjes op '97 CBR600

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Zelfs mijn moeder vind dat het een stuk mooier staat!!!! :) Had in de stad meteen een politie auto naast me. De bijrijder zat cateyes te bestuderen om te zien of 't wel lampjes waren en geen reflectoren.
Reed 60, dus ze hadden me kunnen aanhouden. Niet gedaan..... :} Ik denk dat ze de lampjes ook wel tof vonden.... 8-)

Ze knipperen alleen nog wel wat snel, maar ik weet niet of ik dat ga veranderen. Moeders vond het bijdragen aan de zichtbaarheid... :+

Moet nu alleen nog iets aan de zijspiegels doen

full
 
zijn wel gave knipperlichten die cat eyes.
ik heb dus deze aan de achterkant, als je ze al zien kunt maar ik begrijp dus dat dat niet mag.
ik dacht dus dat knipperlichten niet verplicht waren dus dan maakt het toch ook niet uit hoe ze eruit zien als het erop zit, het is dus dan meer een extra haha.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3761/993c4c185eedba27a4d221ea7b5bc4e0 (backside.jpg)​
 
Gelukt!!! Maakt niet een f*ck uit hoeveel Watt het is, als voor en achter maar gelijk zijn.

Heb nu zowel voor als achter 12V 20Watt lampjes.
Achter zitten "normale" 20W lampjes (links op de afbeelding) en die heb ik bij een electronica zaakje weg.

Die halogeen lampjes (rechts) heb ik bij de Praxis weg, en die zitten nu voor (in de cat eyes)

Het kan zijn dat je de pootjes van de halo-lampjes ietwat moet uitbuigen opdat ze goed contact maken. Ik heb ze voor de zekerheid even vast-gesoldeerd. Pas op tijdens het buigen van de pootjes. De lampjes zijn erg broos. ik raad je daarom aan om een of twee extra te halen. dan kan je iig nog een verprutsen

Probeer ook om de lampjes zelf zo min mogelijk met de vingers aan te raken. Doe er een stukjes plakband ofzo omheen als je er mee bezig bent, en haal dat er later weer af.

Oh ja, het verschil in lichtsterkte is amper te zien....

full
 
Hoi,

Dat ziet er gaaf uit (voor en achter).
Ergens op dit forum hebben we al eerder FF discussie gehad over E nummers (goedkeuring en zo), en ellende als het op een rechtszaak aankomt ("Ik zag niet dat hij richting aangaf" weegt nogal zwaar bij de rechter als meneer de agent ook nog weet te melden dat de knipperlichtinstallatie niet voldoet aan de wgenverkeerswet...blabla).

Dus mijn vraag: hebben die dingen een goedkeuring, en dan zeker voor die coole kijkertjes aan de voorkant?? ( want die wil ik ook)

cu,
John

Achterlichtjes zijn er zeker met E-keur. Highway hawk heeft ze geloof ik met E-keur, anders kan Motozoom ze wel leveren (dus bestaat het).
 
Froggy, ik ben voor mijn GSXR600 ook op zoek naar zo'n kontje! :9~ Waar heb je die vandaan. Ik ken MDI al (http://www.mdi-motorcycle-equipment.nl/) maar is er ergens anders nog zoiets te krijgen. Is dat nummer bord legaal by the way? Is namelijk ERRRRRRUG FRAAI!!!! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan