Cat-eye knippertjes op '97 CBR600

Martin-S

MF veteraan
19 mei 2002
2.668
0
Zelfs mijn moeder vind dat het een stuk mooier staat!!!! :) Had in de stad meteen een politie auto naast me. De bijrijder zat cateyes te bestuderen om te zien of 't wel lampjes waren en geen reflectoren.
Reed 60, dus ze hadden me kunnen aanhouden. Niet gedaan..... :} Ik denk dat ze de lampjes ook wel tof vonden.... 8-)

Ze knipperen alleen nog wel wat snel, maar ik weet niet of ik dat ga veranderen. Moeders vond het bijdragen aan de zichtbaarheid... :+

Moet nu alleen nog iets aan de zijspiegels doen

full
 
Ze knipperen alleen nog wel wat snel, maar ik weet niet of ik dat ga veranderen. Moeders vond het bijdragen aan de zichtbaarheid... :+

Moet nu alleen nog iets aan de zijspiegels doen

Om het knipperen goed te krijgen moet je er lampjes indraaien met het juiste wattage. 20 watt dach ik.

Ik moest ook maar eens wat aan m'n spiegels doen, maar ik heb vrijwel nog geen spiegels gevonden die op eenvoudig op een CBR (bouwjaar voor 1999) passen.
 
Dat probleem heb ik nu dus ook, heb voor en achter ook cateye's op m'n NX, probleem is dat m'n richtingaanwijzers weinig meer doen: knippert als ie er zin in heeft en knippert een beetje met het toerental mee, heb gelukkig mijn oude richtingaanwijzers nog liggen, ga eens kijken wat voor lampjes (wattage) daar in zitten. Hoop alleen niet dat m'n knipperlichtrelais verneukt is nu :(
 
Hoi,

Dat ziet er gaaf uit (voor en achter).
Ergens op dit forum hebben we al eerder FF discussie gehad over E nummers (goedkeuring en zo), en ellende als het op een rechtszaak aankomt ("Ik zag niet dat hij richting aangaf" weegt nogal zwaar bij de rechter als meneer de agent ook nog weet te melden dat de knipperlichtinstallatie niet voldoet aan de wgenverkeerswet...blabla).

Dus mijn vraag: hebben die dingen een goedkeuring, en dan zeker voor die coole kijkertjes aan de voorkant?? ( want die wil ik ook)

cu,
John
 
Hoi,

Dat ziet er gaaf uit (voor en achter).
Ergens op dit forum hebben we al eerder FF discussie gehad over E nummers (goedkeuring en zo), en ellende als het op een rechtszaak aankomt ("Ik zag niet dat hij richting aangaf" weegt nogal zwaar bij de rechter als meneer de agent ook nog weet te melden dat de knipperlichtinstallatie niet voldoet aan de wgenverkeerswet...blabla).

Dus mijn vraag: hebben die dingen een goedkeuring, en dan zeker voor die coole kijkertjes aan de voorkant?? ( want die wil ik ook)

cu,
John
Ik weet het niet meneer de rechter, ze zaten er al op toen ik de motor kocht... 8-)
 
De offieciele handleiding zegt: 12V 21W

Ik heb er nu 12V 20W in. Knippert lanzamer dan 23W, maar sneller dan 21W. Hoezo eigenzinnig :?

'K ga morgen even de stad in voor 12V 21W. D'r is vast wel een motor- of speciaal-zaak die ze heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan