Catalan Grand Prix

Ik heb de race via BBC2 gevolgt... Dat bevalt me stukken beter dan het Nederlandse commentaar van Eurosport. BBC heeft ook hele goed commentatoren waaronder Suzie *D
 
Ik zie net dat de Motogp gepost gaat worden door "Thundercat".

FTDnummer: 129137
Via nieuwsgroepen dus en geen torrent, maar dat komt vast nog wel.
Ik neem em mee *D
 
Kijk das pas commentaar (niet dat dit nou zo'n leuk stukkie is) geven op een GP *O* . Ik zie eurosport bovenin staan, kunnen wij dan niet ook dat engels krijgen?

Ik kijk de motogp ook altijd op eurosport met het engelse commentaar.
Als je schotel hebt kan je zo wisselen tussen geluidskanalen. Via de kabel kan je ook tussen de geluidskanalen wisselen mits je lokale kabelboer het meertalig doorgeeft.
 
Die had bij de laatste herstart een jumpstart, en hij negeerde de oproep om naar binnen te komen voor een drive-trough penalty..

Maar op de motogp website staat bij results vermeld dat er geen jump start was.
Zelf dacht ik dat hij een drive-trough kreeg, vanwege het verwisselen van machine, maar Nakano was niet betrokken bij de valpartij, wat naar mijn mening betekend dat Nakano niet mocht wisselen van machine. En daarom de straf kreeg.
 
ik wil het wel doen.. maar dan wel in algemene motorpraat.. kunnen er meteen foto's van campings en eventuuele bij worden gevoegt voor na de TT *D *O*


en ik kan niet naarde tt -O- -O- ik baal -O-

oooh en iemand anders het al een topic gestart zo te zien
 
Laatst bewerkt:
Maar op de motogp website staat bij results vermeld dat er geen jump start was.
Zelf dacht ik dat hij een drive-trough kreeg, vanwege het verwisselen van machine, maar Nakano was niet betrokken bij de valpartij, wat naar mijn mening betekend dat Nakano niet mocht wisselen van machine. En daarom de straf kreeg.

Bij de 1e herstart liet Vermeulen zijn motor afslaan zodat de start afgebroken werdt. Helaas voor Nakano was zijn Kawa door dit oponthoud warm gelopen en lekte water. Nakano wisselde dus met zijn reserve motor. Dat mag mits je daarmee vanuit de pits start. En dat deed Nakano dus niet, die starte gewoon vanaf zijn startpositie. Daarom kreeg hij een drive-trough penalty die hij vervolgens niet nam en vervolgens dus de zwarte vlag kreeg. :Y
 
Ik kijk de motogp ook altijd op eurosport met het engelse commentaar.
Als je schotel hebt kan je zo wisselen tussen geluidskanalen. Via de kabel kan je ook tussen de geluidskanalen wisselen mits je lokale kabelboer het meertalig doorgeeft.

mijn kabelboer geeft idd engels door.

maar kijk en luister dan toch liever naar suzi
 
nakano had van machine gewisseld maar de pits was net gesloten en moest hij eigenlijk vanuit de pits starten, maar hij starte van de grid waarvoor hij een drive throw kreeg die hij nergeerde
 
Ik heb gisteren nog naar Torrents gezocht maar niets gevonden. Ik zoek ook nog steeds naar de race, die ik toch wel graag gezien wil hebben voor ik vrijdag naar assen ga. Als ik nog iets vind post ik het hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan