Catalan Grand Prix

veldmuis88

MF'er
22 jan 2006
128
0
nu barbera niet kan rijden ( ook de tt niet )in de 250cc hoop ik dat ze chaz davies een kans geven.

voor de motogp denk ik
1-rossi
2-capirossi
3-edwards
8-)

en dus geen honda's :Y op het podium :W *O*
 
Voor de motogp denk en hoop ik;
Pedrosa
Hayden
Melandri

En dus geen Yamaha's op het podium ;) Capirossi mag eventueel ook wel 3e worden van mij :)
 
Tsja helaas dacht z'n pols daar anders over...

Denk dat Pedrosa wil presteren voor 'zijn' publiek, misschien Gibernau ook nog een showtje maar ik zet toch m'n geld op Melandri!! Hij moet tenslotte opwarmen voor volgende week... *O*
 
1 Pedrosa
2 Gibernau
3 Hayden

Lijkt me wel een leuke uitslag. Ben alleen bang dat die gele kanarie hem
weer gaat winnen.

Trouwens hopkins op het podium lijkt me ook wel gaaf.
 
mijn favoriet is capirossi

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/377777/1c9b277acc9499c06640b3119035b2fa (Herschaalde kopie van capirossi duc)​
 
1. Rossi
2. Pedrosa
3. Melandri

Al hoop ik stiekem op een show van Melandri als fan natuurlijk :9

Op Assen gaat Melandri het wel winnen!

2004: 3e plaats
2005: 2e plaats
2006: hoogste trede van het podium :Y
(Cijfers zeggen het :9 )
 
Laatst bewerkt:
nu barbera niet kan rijden ( ook de tt niet )in de 250cc hoop ik dat ze chaz davies een kans geven.

voor de motogp denk ik
1-rossi
2-capirossi
3-edwards
8-)

en dus geen honda's :Y op het podium :W *O*
ik denk dat je gelijk hebt rossi moet terug winnen en punten scoren voor het kampioenschap
*O*
 
Hoop dat hayden op ze muil gaat..... pedrosa en capri ook niet hoog eindigen.. nou capri mag wel..... toch een sympathieke vent.... maar wil dat rossi weer ff hoog in de lijst komt..... stoner ook al tijdje niet gezien en hopelijk komt hopkins ff naar voren.... en houdt hij het vol....... gibernau zal goed beginnen maar heeft altijd wat..... en edwards kan je nooit voorspellen.... zo rijdt hij vol mee met de kopgroep en zo eindigt hij 14e bijv... maar hij heeft nu ook het chassis van Rossi en rijdt geweldige tijden in de testen dus laten we hopen..... nakano mag ook wel mee... ..melandri hmm hopelijk ook rossi niet in de weg liggen...... maar om het al....... als volgende week de gele kanarie maar als eerste over de finish scheurt! :D
 
Hoop dat hayden op ze muil gaat en pedrosa en capri ook niet hoog eindigen. nou capri mag wel..... toch een sympathieke vent.... maar wil dat rossi weer ff hoog in de lijst komt..... stoner ook al tijdje niet gezien en hopelijk komt hopkins ff naar voren.... en houdt hij het vol....... gibernau zal goed beginnen maar heeft altijd wat..... en edwards kan je nooit voorspellen.... zo rijdt hij vol mee met de kopgroep en zo eindigt hij 14e bijv... maar hij heeft nu ook het chassis van Rossi en rijdt geweldige tijden in de testen dus laten we hopen..... nakano mag ook wel mee... ..melandri hmm hopelijk ook rossi niet in de weg liggen...... maar om het al....... als volgende week de gele kanarie maar als eerste over de finish scheurt! :D

Volgende keer een beetje makkelijker leesbaar typen ;) Heb het 2x moeten lezen :+

En Rossi moet gewoon weer inlopen op Capirossi en Hayden :Y
 
Ik hoop het ook hoor, maar dat is buiten de sport om O-) Doe namelijk mee met een competitie 8-) En Hayden kaapt kostbare punten bij Rossi vandaan :o

Ik doe ook met zo'n competitie mee, en heb daarbij dik ingezet op Rossi omdat die toch altijd wereldkampioen wordt met bijna het dubbele aantal punten dan de nummer 2.
Nou, daar zit ik tot op heden dus mooi fout mee......
En ik vind het prachtig *O* (dan maar geen R1 winnen)
Geweldig seizoen tot dusver, ik zou overgens wel 100 euro extra voor een TT-kaartje willen geven wannneer ze mij konden garanderen dat Rossi dan niet zou winnen. ;)
 
Ik hoop het ook hoor, maar dat is buiten de sport om O-) Doe namelijk mee met een competitie 8-) En Hayden kaapt kostbare punten bij Rossi vandaan :o


dus omwille van een stom spelletje wens je dat iemand hard onderuit gaat? |( :N

Dan hoop ik omwille van een nog op te zetten spelletje dat ji die R1 wint en daarna hard onder uit gaat! :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan