Cataloguswaarde

Spocky

Die hard MF'er
8 apr 2002
343
0
Tilburg
Mijn verzekering wil weten wat in 1980 de catalogus waarde was van mijn CB550K3. Kan iemand mij vertellen waar ik die prijs mogelijk kan vinden?
 
Ff navragen bij de importeur/fabrikant? Bij mijn motor heb ik het aan de dealer gevraagd toen ik de motor kocht.
 
Mijn verzekering wil weten wat in 1980 de catalogus waarde was van mijn CB550K3. Kan iemand mij vertellen waar ik die prijs mogelijk kan vinden?
Toen ik mijn cx uit '78 deed verzekeren vroegen ze daar niet naar, maar op de polis die thuisgestuurd kreeg stond wel een cataloguswaarde op ingevuld.
zouden ze dat misschien ook niet in de computer hebben zitten.
in ieder geval mijn honda cx uit '78 was toen nieuw fl 6700,-
 
Ik neem aan dat je em niet All-Risk gaat verzekeren... Dus vul je gewoon iets aannemelijks in. Maar liefst iets onder de echte waarde.

Voor WA verzekering gebruiken ze die cataloguswaarde alleen maar om de hoogte van je premie vast te stellen.
 
Ik heb mijn cataloguswaarde ook nooit zeker geweten tot voor kort (gewoon wat gokken voor de verzekering). Je kan proberen om bij verzekeringsmaatschapijen een online offerte te laten maken. Bij die van de KNMV geven ze dan ook je cataloguswaarde :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan