Caterpillar laarzen

martijn447

Rookie
11 okt 2009
7
0
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, dus laat ik me even voorstellen, mijn naam is Martijn.

Ik ben fervent klassieker rijder en stap ook graag ook 'klassiek' gekleed op de motor. Nou is het tegenwoordig moeilijk zoeken naar iets geschikts tussen al die moderne flitsende snelle pakjes in de bekende motorzaken. Maar als je goed op beurzen zoekt vindt je nog weleens wat. Zo heb ik een Davida potje op de kop getikt met een Halycon bril en een leren jack uit de jaren 60/70. Ik ben nu alleen nog op zoek naar een paar geschikte laarzen. Dè klassieke laarzen bij uitstek zijn voor mij toch wel de zgn. engineer boots, jammer alleen dat deze niet echt voor het oprapen zijn in Nederland. Ik heb op internet een paar mooie Caterpillar's gezien van het type Charlie, zie: http://www.motorevue.com/site/bottes-caterpillar-charlie-23680.html
Ik kan echter niemand in Nederland vinden die ze verkoopt (behalve outletshoes.nl maar die hebben alleen nog de bruine variant). Weet iemand waar je deze laarzen kunt kopen? of weet iemand een motorzaak waar Cat. schoenen/laarzen verkocht worden? Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

Martijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan