cb 1

pocketrocket

Die hard MF'er
21 okt 2003
305
0
valkenburg
hallo,ik ben Ank en meld me bij deze op het motorforum.Ik rij al 12 jaar motor en na diverse lichte en zware fietsen (Waaronder xt250, xl600,duc 900sd en yamaha fj 1200)ben ik nu in het bezit van een honda cb1.(400)Deze motor bevalt mij beter dan de zware fietsen daar ik beter met mijn voeten aan de grond kom en hij is ook heel wendbaar.als er nog meerdere cb1 rijders op dit forum aanwezig zijn zou ik dit graag willen horen.(Ook andere rijders hoor...)

:] Groeten Ank
 
Welkom pocketrocket.

Pocketrocket... Hmmmm, is dat niet zo'n klein, handzaam... nah ach, laat ook maar.
 
full


Welkom :)
 
Met de foto wilde het niet zo lukken,maar hier is die dan.Hier hebben we hem net opgehaald bij onze zuiderburen er er zit nog de deutsche platte auf.

full


Bijlage: test3.jpg
 
Zuiderburen met een Duitse plaat!?!?! Ik dacht toch dat de duitsers ons links lieten liggen...

Wel een mooi fietsje! Wat kost dat nu in duitsland als ik vragen mag (bij welke km-stand)?
 
Deze koste 1700 euro met white power en 3 stel vrij nieuwe banden en ik heb ook nog 4 weken met zijn plaat mogen rijden.
 
hij heeft trouwens 13400 mijl gelopen er er zitten stahlflex remleidingen op. De invoer stelt niks voor zolang de motor maar origineel is...Deze prijs is nog aan de hoge kant,maar ik wilde er eentje hebben die e nog heel goed uitzag en wienig mijlen gedraaid had.IS IN DUITSLAND MAKKELIJK TE KONTROLEREN VIA FAHRZEUGBRIEF EN TUV PAPIEREN.
 
hij heeft trouwens 13400 mijl gelopen er er zitten stahlflex remleidingen op. De invoer stelt niks voor zolang de motor maar origineel is...Deze prijs is nog aan de hoge kant,maar ik wilde er eentje hebben die e nog heel goed uitzag en wienig mijlen gedraaid had.IS IN DUITSLAND MAKKELIJK TE KONTROLEREN VIA FAHRZEUGBRIEF EN TUV PAPIEREN.

Komt zo door de keuring?
En hoe zit het ook alweer met het bedrag aan BTW dat je moet betalen?
 
Ben er net aan het rondneuzen :)

onvoorstelbaar hoe goedkoop een zxr400 daar is i.v.m. hier. alleen vraag ik me af hoe ik 'm dan 25 kw krijg en zo invoer. Maar dat moet ik nog even uitzoeken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan