CB 250 1972

CB2501972

MF'er
7 sep 2004
95
0
rijssen
de kilometer stand is 28000km
er zitten nieuwe zuigers in en zuigerveren !
nu looptie niet harder dan 100km/h de compressie is volgens mij ok
links zit een uitlaat waarop staat HM317 en rechts een uitlaat waarop staat HM250/350
dempers heb ik schoongemaakt nieuwe olie op het blok maar kan het komen omdat de kleppen niet goed staan of de carbs niet singroon want hij moet toch minimaal 120/130 lopen niet ik wil ook niet verongelukken als er iemand 70 reid voor me en ik er niet langs kan komen snap je

ik hoop dat mijn vraag nu duidelijk is

groet :]
 
de kilometer stand is 28000km
er zitten nieuwe zuigers in en zuigerveren !
nu looptie niet harder dan 100km/h de compressie is volgens mij ok
links zit een uitlaat waarop staat HM317 en rechts een uitlaat waarop staat HM250/350
dempers heb ik schoongemaakt nieuwe olie op het blok maar kan het komen omdat de kleppen niet goed staan of de carbs niet singroon want hij moet toch minimaal 120/130 lopen niet ik wil ook niet verongelukken als er iemand 70 reid voor me en ik er niet langs kan komen snap je

ik hoop dat mijn vraag nu duidelijk is

groet :]
Je vraag is erg duidelijk. :)


Nu hopen dat 'ze' dit topic niet binnenkort weer op slot doen. :?



Maar om te beginnen zou je ontsteking wel eens fout kunnen staan.
(in je werkplaatshandboek gezocht topic heb ik ook een paar opties staan geloof ik)
 
Laatst bewerkt:
Als i verder wel goed start en netjes stationnair loopt, en 't zo'n beetje ophoudt bij 4000 toeren -> de vervroeger checken.
Zit aan de linkerkant aan de cilinderkop, onder het chromen dekseltje, boven je bougie.
Deze vervroegers gaan soms (muur-)vast zitten. Zijn dure krengen, dus voorzichtig er mee.
Suc6
(n.b. ik heb dacht ik nog wel wat losse deeltjes hiervan evt moet je maar ff mailen)
 
heee ik lees dat je je zuiger en zuigerveren heb vervangen. mag ik vragen wat de zuigermaat is of van de vorige zuiger? ik heb er zelf namelijk ook 1 maar ik wil weten wat de maat is van de zuiger en de slijtgrenzen ervan. ik kan het nergenst vinden. heb jij toevallig een handboek waar het in staat?
alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan