Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de N is ook wat sportiever, 3 kleppen per cilinder.
van de T is ook een automaat geweest, heel grappig.
de T heeft een dweil van een frame, de N is iets strakker.
Nou dat sportiever valt wel mee. in 1980 is er een overeenkomst gesloten om motoren milieuvriendelijker te maken. De 400N heeft daarom net zoals de 250N 3 kleppen en een kleinere carburateur. de oude 1977 400Twin heeft meer oempf, is alleen zwaarder, dus daarmee verliest hij ook weer wat.
Mooiste voorbeeld is wel de 250Twin, deze ging van een kleine 32PK in 1973 tot huidige model met 22PK.
De T had ook drie kleppen per cilinder. Ik heb zelf een 78er gehad van 1980 tot 1982. Best wel goede motor. Enige dat ik heb gehad was een doorgebrande bobine. Frame gaat wel als je er solo op rijdt. Duo voel je m wiebelen