CB 500 rijders

BenDB

Rookie
17 jan 2007
10
0
Hey allemaal

Zouden alle CB 500 mensen effe bij 'gezocht' kunnen kijken? Want niemand lijkt daar te reageren op iets wat volgens mij toch niet ZO zeldzaam kan zijn???

( een gewone uitlaatbocht!!)

Ben
 
Wat snap je niet aan een forum?

Dat ze speciale rubrieken hebben lijkt me logisch.
Dat er niet direct een aanbod komt op een gezocht advertentie lijkt me ook logisch.
Dat je een topic elders opent om het bezoek in een ander topic te krijgen, lijkt me niet logisch.

Geduld is een schone zaak, niet meteen binnen een dag succes verwachten...

PS: Welkom op M-F trouwens.
 
hallo 'rvh'
Ik ben niet zo'n forumganger, ik rij liever met men motor ipv erover te spreken achter een pc zie je ;-)
Ik maak hier ff een tweede post omdat het me 'logisch' lijkt dat niet elk forum lid die niets te koop heeft elke keer een bezoekje gaat brengen aan de 'te koop gevraagd' sectie.. logisch, niet?
Dus om ook de aandacht van die mensen te trekken heb ik dit gepost.

Uit men weinige ervaring met forums blijkt toch elke keer weer dat er mensen zijn die zich snel genaaid voelen.. :-)


Ach ja that's life.

En Grandia bedankt voor deze handige link!

Ben
 
hallo 'rvh'
Ik ben niet zo'n forumganger, ik rij liever met men motor ipv erover te spreken achter een pc zie je ;-)
Ik maak hier ff een tweede post omdat het me 'logisch' lijkt dat niet elk forum lid die niets te koop heeft elke keer een bezoekje gaat brengen aan de 'te koop gevraagd' sectie.. logisch, niet?
Dus om ook de aandacht van die mensen te trekken heb ik dit gepost.

Uit men weinige ervaring met forums blijkt toch elke keer weer dat er mensen zijn die zich snel genaaid voelen.. :-)


Ach ja that's life.

En Grandia bedankt voor deze handige link!

Ben


:z
 
hallo 'rvh'
Ik ben niet zo'n forumganger, ik rij liever met men motor ipv erover te spreken achter een pc zie je ;-)
Ik maak hier ff een tweede post omdat het me 'logisch' lijkt dat niet elk forum lid die niets te koop heeft elke keer een bezoekje gaat brengen aan de 'te koop gevraagd' sectie.. logisch, niet?
Dus om ook de aandacht van die mensen te trekken heb ik dit gepost.

Uit men weinige ervaring met forums blijkt toch elke keer weer dat er mensen zijn die zich snel genaaid voelen.. :-)


Ach ja that's life.

En Grandia bedankt voor deze handige link!

Ben

linke uitspraken ;) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan