cb 750 supersport streetfighter

kmstand onbekend vraagprijs 2000 en dat is incl onderhandelings ruimte

geen bonnen onderhoud en bouw in eigen beheer

als er iemand intresse heeft kom maar kijken
 
Dikke prijs.
Ik zou er weer een ronde koplamp opzetten en die belachelijke(solly) stickers er af halen.
Denk dat je dan meer kopers krijgt.

Het is ook geen streetfighter trouwens....
 
geen bonnen, onbekende km stand....

Ik denk aan 300 tot 400 euro.....


Idd, een fiets van '78 die de grond al van dichtbij gezien heeft en mogelijk het klokje ook al rond heeft gehad, dan is 2000 toch wel een beetje te veel van het goede. Daarvoor haal ik bij de dealer een 1997 XJ600 Diversion, of een 1992 CBR600f particulier...
 
1 > km stand is altijd een vraagteken bij die oude beestjes

2 > wel een mooi uitlaatsysteem :Y :Y

3 > wat Fishman zegt : ronde koplamp

4 > TS succes om je 2K te krijgen .
 
van de prijs kan ook nog wel iets af maar dan moeten de gegintreseerden eerst maar een komen kijken.

tel alle speciale delen maar eens op dan zit je al snel op 1500 euro.

en dan rij je wel mooi belasting vrij en voor 28 euro verzekering per jaar.
 
van de prijs kan ook nog wel iets af maar dan moeten de gegintreseerden eerst maar een komen kijken.

tel alle speciale delen maar eens op dan zit je al snel op 1500 euro.

en dan rij je wel mooi belasting vrij en voor 28 euro verzekering per jaar.


Die mods boeien niet als het een fiets bedraagt van meer dan 30 jaar oud zonder historie en zonder km stand.... Om het even heel cru te stellen, voor een Banaan met een spoiler betaal je toch ook geen 1000 euro alleen omdat de spoiler duur was??
 
Die mods boeien niet als het een fiets bedraagt van meer dan 30 jaar oud zonder historie en zonder km stand.... Om het even heel cru te stellen, voor een Banaan met een spoiler betaal je toch ook geen 1000 euro alleen omdat de spoiler duur was??



bull shit :Y

zo'n fiets beoordeel je aan de hand van de ''details'' [ die moet je dan WEL weten te waarderen ] niet om z'n leeftijd :N
 
Laatst bewerkt:
bull shit :Y

zo'n fiets beoordeel je aan de hand van de ''details'' [ die moet je dan WEL weten te waarderen ] niet om z'n leeftijd :N
Maar welke details er op zitten is dan mischien nog wel belangrijker!!
En niet alleen details, maar voornamelijk de technische staat van de fiets.
 
zo'n fiets beoordeel je aan de hand van de ''details'' [ die moet je dan WEL weten te waarderen ] niet om z'n leeftijd :N

Dat is dan ook weer waar. MAAR.... de genoemde 1500 euro aan "details" zijn bij deze motor uit '78 waarschijnlijk ergens tussen '78 en '85 op de motor gemonteerd. Laten we positief doen en zeggen dat het laatste "detail" er in '89 op is gezet...
Dan komt er dus 1 klein "detail" bij waar jij helemaal langs kijkt : 20 jaar afschrijving van die dure "details" ;)
 
wie vraagt nu naar 30 jaar onderhoudshistory van een klassieker :X

prijs is stevig maar of dat al het gemekker rechtvaardigt??

succes met de verkoop! *O*
 
het is inderdaad een banaan met spoiler alleen rijd stuurt en remt deze banaan

10 keer beter dan een orginele.

en ik zou het jammer vinden om deze mooie klassieker in onderdelen te vekopen want het is natuurlijk wel motor van de eeuw.

laten we verder geneuzel maar achterwege en wachten op een serieuze koper.
 
Denk toch echt dat je niet meer aan de motor moet sleutelen maar aan de prijs..
het is en blijft een 78er die verbouwd is.
al gooi je er een gouden frame onder het is en blijft het motorblok wat het apparaat doet rijden.
zou het blok geheel professioneel gerestaureerd zijn met bonnen als bewijs zou de prijs aardig op kunnen lopen, maar de huidige vraagprijs is toch echt wel tehoog.
of je moet 1500 onderhandelingsruimte hebben O-)
 
foto
full
 


als je'r echt wil vanaf raken, neem n goede raad aan... haal er al die rode kleefletterzooi af, die handvaten en VOORAL dat kopkuipje... want zoals ie nu is, ga je m noch aan streetfighter adepten noch aan classic-fans kwijtraken... of het gaat aan VEEEEEEEEEEL minder moeten zijn dan je nu vernoemt hebt.. (anders ook wel trouwens, dar niet van, maar toch...)

je doet ermee wat je zelf wil hoor...
 
er zit een motor aan vast zo je ziet.

Maar als je me een goed bod doet dan ga ik er eens over denken om hem in onderdelen te verkopen.
 
Hoi,

Als je onderdelen los wilt gaan verkopen.......

Ondanks dat je de km stand niet weet heb ik wel interesse in je blok en carbs.

Mazzels,
Zurp
 
Terug
Bovenaan Onderaan