CB Hardtail project

chopper3.jpg
ikke mooi vinden :Y
 
Mooie CB, lijkt wel eentje van mij. haha
Alleen die uitlaten eraf en een zweefzadel erop.
Die kettingkast eraf of ook zwart spuiten.
Tjonge Tjonge had ik hem maar niet verkocht.
Gr Martin :]
 
Hey,

komt ie dan:
www.zlaapkopz.nl/chopper3.jpg

Mods:
1. Handschakeling
2. Zadel
3. Side pipes... deze moet nog, maar kan nog geen mooie vinden... B|


Het zwart kan iets afwijken... dit komt omdat:
1. Zwart geen kleur is, en dus moeilijk is te maken
2. Verschillende kleuren als ondergrond (tank was rood, olietank geel..)


:9~ :9~ :9~

Me likes a lot....

Denk dat ik het blok wel zwart maak maar kleppendeksel en zijdeksels polijst...(zoals ze nu zijn)

Kettingkast moet ik nog wat anders op bedenken..

Kun je ook nog eens het volgende proberen:
Velgen rood, spuitwerk zwart, zadel wit...
(Zit te denken aan witte pinstriping om het af te maken..... mits enigszins betaalbaar)
 
Tnx...
Maare, de voorvork blijft gewoon alu....
en dus niet zwart...

Plan:
Voorvork "shaven" en polijsten..
Kroonplaten + stuur zwart coaten
Motorsteunen zwart coaten
Tank + achterspatbord MATZWART spuiten, evt. witte pinstriping...
Velgen ROOD
Olietank MATZWART
2 upswept trumpets.. ofzo..

Denk dat ie dan aardig naar mijn zin is... beetje hot-rod stijl :? :?
 
'k zou voor olijfgroen gaan (mat) en dan blok + uitlaat + wielen etc, matzwart. Zo'n verduisterkapje op de koplamp. Helmpje met een spike en gaan met die handel.

karsten, kijk even op www.cb750cafe.com staan een paar korte filmpjes met geluid, weet je gelijk weer waarom zo'n cb zo lekker klinkt
 
'k zou voor olijfgroen gaan (mat) en dan blok + uitlaat + wielen etc, matzwart. Zo'n verduisterkapje op de koplamp. Helmpje met een spike en gaan met die handel.

karsten, kijk even op www.cb750cafe.com staan een paar korte filmpjes met geluid, weet je gelijk weer waarom zo'n cb zo lekker klinkt

Wel leuk, olijfgroen...
maar ik wil niet dat ie een ratbike look krijgt.. vandaar ook de pinstriping in mijn idee...


EDIT: filmpjes zal ik vanavond eens naar kijken, heb hier geen geluid...TNX
 
Nee, niet ratbike, maar gewoon netjes.

Of bv een beetje het thema van een oude WWII vliegtuig, dus frame e.d. zo'n onbestemd pistache kleurtje en de buitenzijde (tank, spatborden en andere zooi) in olijfgroen.

Gaat meer om het contrast met al die zwarte fietsen die je overal ziet.

Als ik me niet vergis staat er in het bobber-pics topic een foto van een HD met zo'n kleurtje.
 
Nee, niet ratbike, maar gewoon netjes.

Of bv een beetje het thema van een oude WWII vliegtuig, dus frame e.d. zo'n onbestemd pistache kleurtje en de buitenzijde (tank, spatborden en andere zooi) in olijfgroen.

Gaat meer om het contrast met al die zwarte fietsen die je overal ziet.

Als ik me niet vergis staat er in het bobber-pics topic een foto van een HD met zo'n kleurtje.

Oke..
Op zich is dat ook wel een idee.. olijfgroen vind ik stiekum wel mooi...

maarre, ken je die James Dean tribute bike van WalzHardcore :? Vind die kleur combi toch wel erg vet...

(Veel zwart, beetje wit, beetje rood)

Of metalflake, maar dat word volgens mij een akelig dure hobby...
 
Hmm, de truuk van het no budget bouwen is natuurlijk om onderscheidend te zijn van de rest. Ik bedoel daarmee, als je de chop zwart maakt. Wat an sich wel stoer staat, is dat iets wat iedereen al heeft. Op het moment dat je kiest voor het onverwachte trek je altijd meer kijkers.

En als je nu eens uitgaat van een volledig zwart rijwiel gedeelte (frame, vorkpoten, stuur, blok, uitlaat, kroonplaten, velgen, naven, spaken, alles eigenlijk) en dan de tank en de spatborden als enige accenten op een beetje ruwe manier 'polijsten' en dan blank aflakken ?
 
Hee Ralfie..

Spaakwielen blijven... ik denk dat ie zwart word... misschien met wat witte accenten...ofzo..

Kom em wel een keer showen bij je.. (heb dat autocad boek toen bij je gehaald)

Wist ik nog, ben wel benieuwd. Ik gok even dat ik je straks wel aan kan horen komen ;) .
 
Ik wou dat ik zo fotoshoppen kon, mooi man

Ben net een paar van die uitlaten aan het lassen, van RVS zoals op de voorgaande foto, ook zo naar boven, maar dan voor een GSX-R 1100 blok in een Viper frame
4 in 2
 
Tnx...
Maare, de voorvork blijft gewoon alu....
en dus niet zwart...

Plan:
Voorvork "shaven" en polijsten..
Kroonplaten + stuur zwart coaten
Motorsteunen zwart coaten
Tank + achterspatbord MATZWART spuiten, evt. witte pinstriping...
Velgen ROOD
Olietank MATZWART
2 upswept trumpets.. ofzo..

Denk dat ie dan aardig naar mijn zin is... beetje hot-rod stijl :? :?

beetje druk de laatste tijd...
dus hoop dak van 't weekend weer ff tijd heb om hem verder klaar te maken...


*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan