CB-meeting 2005...the story goes on..

Ook Niet-CB'ers Twins en SOHC van vóór 1982-82?

  • Yep

    Stemmen: 10 21,3%
  • Nopes

    Stemmen: 3 6,4%
  • alleen honda

    Stemmen: 13 27,7%
  • alles van brikken en klassiekers

    Stemmen: 21 44,7%

  • Totaal aantal stemmers
    47
tja...als je nog geen oude CB400f met 80 op de dijk bij kunt houden... :Y dan moet je rijles hebben hoor....

soms al van tevoren aan de dommelsch gezeten ? *O*
Ik dacht dat Stropdas met name de terugweg bedoelde, waar Jochem en ik ook keurig 80 reden door de bochten op de dijk ;) , dat kon ook niet heel veel harder gaan, maar was wel errug lekker :9

:P
 
Dan moet ik toch mijn teller eens repareren O-) Ik reed net achter Tria en ik heb de wijzer ook wel voorbij de honderd gezien op de dijk O-) O-)
Zaterdag zeker wel ja, maar ik had het over zondag, de terugrit :P

Trouwens Bas, zit er misschien speling op je achterbrug of balhoofd oid ivm het zwabberen?
 
haha, tuurlijk speling op zijn bal-hoofd. Nee Baske zijn achterveerkes zijn van het model zonder demper, dus als ie veert blijft ie veren. _O-
 
baske veert zelf... *O*

_O- monoshock _O-

maareh..bas..we nemen het dingske wel es een keertje onderhanden man...ik begin zo het ding voor mijn buurman klaar te maken dus dan kun je m er mooi naastzetten...en de kunst (ahum) afkijken.. :Y
 
hier nog ff een berichtje :P heb het ok prima naar m'n zin gehad op m'n cbeetje alles was prima voor elkaar :Y :Y
 
baske veert zelf... *O*

_O- monoshock _O-
zoiets als dit voor op mijn brikkeproject??? O-)
100_1675a.jpg
 
Ook van rdz(&ree) dank aan de gastheer/-dame ceequu organisatie. :}

Beetje laat, maar ik ben meteen aansluitend een weekje met 't gezin op vakantie gegaan. :Y


Ik had de brommers vlak bij huis vol getankt en op beide ruim 230km erbij zonder op reserve te gaan. Nou vandeweek weer volgooien en kijken welke het meeste dorst heeft. :P

Was wel weer es lekker om allebei de fietsjes operationeel te hebben. :] :]
Maar de fotoshoot op de dijk heb ik geloof ik gemist. :? Sowieso weinig plaatjes. Ik meende toch dat er ook fotoos zijn genomen in Duitsland bij het terrasje. :?
 
enneh...

de 400 waar ik op reed verhuisd per half augustus naar m'n buurman, was er helemaal gek van :W en wil m zelfs orgineel gaan maken *O*

 
Laatst bewerkt:
ben in onderhandeling...dus ff wachten *O* Zal wel loslopen maar kan m niet eerder ophalen dan half augustus dus heb ik de eigenaar een voorstel gedaan om even wat aan te betalen O-)
 
Laatst bewerkt:
Tjeemig Tria, dat moet een gezellige boel geweest zijn in Gendt. Ik zie er naar uit om 2006 wel mee te kunnen rijden. :]
 
jaja...en nu zeuren he :+ *O*

maareh..je bent volgend jaar weer welkom hoor....

Oja..voordat ik het vergeet ; heb zojuist aanbetaling gedaan voor de 550K3. Schien verkoop ik hem door aan mijn broer en anders heb ik een leuke vervanger voor de 400, niet ? 8-)
 
Nou zeuren is niet het juiste woord, ik ben gewoon stik jaloers. ;)

Ik was lekker op vakantie vandaar. Als je snel de datum weet, kan ik mijn vakantie erom heen plooien. 8-)

Ennuh... veel plezier met de 550, is dat niet wat zwaar voor je? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan