CB-meeting 2005...the story goes on..

Ook Niet-CB'ers Twins en SOHC van vóór 1982-82?

  • Yep

    Stemmen: 10 21,3%
  • Nopes

    Stemmen: 3 6,4%
  • alleen honda

    Stemmen: 13 27,7%
  • alles van brikken en klassiekers

    Stemmen: 21 44,7%

  • Totaal aantal stemmers
    47

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
He CB-volk :} !!

:] :] :] :] :] CBRIK-MEETING zaterdag 9 juli !! :] :] :] :] :]

afgelopen jaar een klein, bescheiden maar vooral gezellige bijeenkomst gehad met de CB 350 en 400-brikkers....(alla...bleken achteraf alleen maar 400'tjes te zijn), voor aankomend jaar wil ik in elk geval mijn belofte gestand doen en wederom de coördinatie op me nemen om weer een evenement te organiseren..

Dit keer graag aanwezig : alle honda CB-brikluvvers, van 50 tot 1000 cc... 8-) . WELKOM : ouwe SOHC-types zijn (dus pakweg tot '81-'82), twinnekes van diezelfde range, mono's ;)

En een hele schare aan bewonderaars die op andere, natuurlijk briklievende wijze willen komen :]

Opzet zal weer zijn ;

- CB-tocht Rijk van NMijmegen met CB sjow ergens...(rest hobbelt er maar achteraan)
- BBQ
- feest tot diep in de nacht (ff letten op de nieuwe buren, anders ga ik een andere locatie zoeken...)
- voor de volgende ochtend..zonder helm naar huis (i.v.m. houten kop O-) )

Dus....

AANMELDING IS OPEN VANAF VANDAAG...

Ik start een polleke....

ps. verzoek aan modereetert..laten staan hiero..we zijn nogal honkvast.. :X

Inventarisatielijst : : counting : :} 27 :}

- Roestendoeze+Friend CB400f CONFIRMED
- Backfire (+MARCO) CB400f CONFIRMED
- triaatje en Laska CB400f en CB350f TUURLIJK CONFIRMED
(en nog wat vrienden, w.o. onze bekende Henk de motorreviseur, Hanny, Richard (Solexrijder) en Lady
- Basjecross CB400f CONFIRMED
- Jochem-SOHC4 CB400F2 / 500K2 / 550F / 750K7 CONFIRMED
- TingTing CB500T (LAAT FFW AT VAN JE HOREN)
- Stropdas CB750KZ CONFIRMED
- Bierelier CB750F (RC42)CONFIRMED
- JohnK6 CB750K6 CONFIRMED
- Ceebee400tee CB400t/CB550f/CB400f CONFIRMED
- MCkrukas CB400f CONFIRMED
- CB400man CB 400 f'jes diverse CONFIRMED
- JOAAAS CB 550 (?) CONFIRMED
- Fritz Wel n CB, maar welke ? CONFIRMED
- Mr Q ONFIRMED
- Tuftuf en maat ??????????????????????
- Dirk130 Yamaha XJ750Seca (sssssssssstttt 8-) ) + Lady CONFIRMED

 
Laatst bewerkt:
d'r komt vast wel weer 'n obt binnenkort kun je daarnaartoe ;)


SOHC!!! ik ben d'r bij!!!

enuh rogier kom je toch gewoon op de 500 die ben je dan toch nog nie kwijt :9
nah trouwens als die 450 klaar is !! :9~ :9~


[me]Roeltjeh zal eens nadenken of het mogelijk is iets in z'n achtertuin te organiseren...[/me]
 
Laatst bewerkt:
d'r komt vast wel weer 'n obt binnenkort kun je daarnaartoe ;)


SOHC!!! ik ben d'r bij!!!

enuh rogier kom je toch gewoon op de 500 die ben je dan toch nog nie kwijt :9
nah trouwens als die 450 klaar is !! :9~ :9~


[me]Roeltjeh zal eens nadenken of het mogelijk is iets in z'n achtertuin te organiseren...[/me]


He....eehhh..zegges..ik het organiseren en dan vervolgens naar tilburg rijden.... B|
      
..NSR is de eerst veroordeelde... :P
 
nou, ik mag dus ook niet komen, een 1-cilinder die te boek staat als CB, ook al is-ie van 80 of zo...
jammer...
 
heuj :)

Ik zal dan ook eens proberen te komen..als m'n brikje inorde is, dan gooi ik wel een jerrycan olie op me rug en ben ik onderweg ...als ik de weg ga vinden tenminste.
Als ik er echt overdreven lang over zal doen is het voor mij de moeite niet om te komen '(
 
is nog niet geweest [18 nov 23.17 2004]


Wordt morgen...neem spaken en velgen mee en natuurlijk weer pecunia..gaat weer in de papieren lopen..En de 4 in 2 bochten...Oja gerrit..kun jij CO2 lassen ?

mee terug te nemen (ff een reminder) :

- blok
- gestraalde achterlichthouder (heb de mijne nl eerst gespoten met Duplocolor en daar kan het spuil niet tegen ; motip gaat wonderwel wel goed ????) B|
- voetsteun 350 (heb de oude p.o. weggegooid :( )
- en nog wat....(wat was dat ook al weer.... :? )
 
heuj :)

Ik zal dan ook eens proberen te komen..als m'n brikje inorde is, dan gooi ik wel een jerrycan olie op me rug en ben ik onderweg ...als ik de weg ga vinden tenminste.
Als ik er echt overdreven lang over zal doen is het voor mij de moeite niet om te komen '(


hej...da's de sport juist man !!! Kun licht ergens overnachten....
 
Wordt morgen...neem spaken en velgen mee en natuurlijk weer pecunia..gaat weer in de papieren lopen..En de 4 in 2 bochten...Oja gerrit..kun jij CO2 lassen ?

mee terug te nemen (ff een reminder) :

- blok
- gestraalde achterlichthouder (heb de mijne nl eerst gespoten met Duplocolor en daar kan het spuil niet tegen ; motip gaat wonderwel wel goed ????) B|
- voetsteun 350 (heb de oude p.o. weggegooid :( )
- en nog wat....(wat was dat ook al weer.... :? )

spul voor mij:
ketting/tandwieltjes, en spatbordsteun
 
Mijn stem ff (buiten de pol om :P )

Alles wat qua type aanduiding met CB begint, lijkt me welkom op een CB-meeting.

Krijgen we misschien nog wel een cbx1000 erbij. 8-) En een zooi cbr-en enzo. :)
 
waar zou het ongeveer gelegen zijn ?? helemaal zuid-nederland ofzo ??
Als ik idd ergens zou kunnen blijven pitten zou dat helemaal fantastisch zijn*)
thx
 
Tria heb ook gestemd kom dan wel met de xj :) tegen die tijd heeft je wederhelft ook d'r rijbewijs en kan ze met de xj komen.
 
Hoi,

Schrijf Cecotto ook maar op, want die CB wordt maar niet verkocht hier.
Kom dus op een SOHC 650 uit 1981, alleen de remleidingen en filters zijn wat jonger.

cu,
John

ps: en verder maakt het mij niet uit op wat voor fiets iemand komt. Volgens mij moet de oproep gewoon gericht zijn aan CB SOHC fietsen, en is het toestaan om ook op een ander brik naar die CB SOHC's te komen kijken. Voor elk jaar dat de fiets ouder is dan 1982 dient een liter bier meegebracht te worden, en zit er een "R" in de type aanduiding een heel krat bier extra.
 
Terug
Bovenaan Onderaan