cb rat

The law?

Kloon
8 apr 2006
288
0
Ik ben mijn cb aan het verbouwen en het neigt een rat te worden.
Het blok ligt er nog uit en dus een mooie kans om het zeefje eens schoon te maken.

Tering wat zat daar een troep!!!!!!! "stukjes vloeibare pakking maar ook schilvers metaal(leek wel chroom)

Het is de eerste keer dat ik dat schoon maak maar het motortje is van 74.

moet ik mij nu heel erg zorgen maken? of is het juist daarom dat daar dat zeefje zit?
 
Daar moet je je geen zorgen over maken, 't is toch een rat?


Matzwart spuiten en gaan!

Mat zwart wordt hij/zij zekers maar motorisch moet het wel te vertrouwen zijn.
Maar het schijnt normaal te zijn. Vandaag weer even verder bouwen.
Het zal niet lang meer duren of de eerste geluidjes zullen uit de uitlaat te horen zijn.
B.T.W. Prima spul die hittebestendige lak van MOTIP, droog terwijl u kijkt.
 
Droog terwijl je kijkt, maar 't valt er ook weer af terwijl je kijkt is mijn ervaring, helaas.....

Wbt die metaalschilfers: ik zou 't toch niet 'normaal' noemen hoor... kan iets simpels zijn (een moertje dat ooit in je blok gedonderd is of een ketting die aanloopt (of dermate los staat/stond) en wat metaal wegslaat, maar kunnen ook overlijdende lagerschalen zijn.... Niet om je nou direct bang te maken, maar 't 'hoort' zeker niet.
 
Juist, zijn het alu-zandachtige deeltjes of echt schilfertje?, en hopelijk geen koperkleur achtige toestanden want dan ff je big-end chekken.
 
Motor eindelijk klaar.
Helm op en gaan!
Na 500 meter stop :(
Aanstampen en weer proberen, start meteen *O*
Tien meter verder weer stil :(
Weer stampen en weer direct lopen nu laat ik hem maar eens stationair lopen.
Er komt vanuit het niets een steeds luider wordende tik :?
Uiteindelijk slaat hij weer af.
Mijn vertrouwen is helemaal zoek en loop naar huis.
De vakantie is om, het geld is op, de motor staat in de schuur en het regent. '(

Nou we gaan maar eens naar een ander blokje op zoek maar nu even niet. laat me maar even. ik kom wel terug...
 
Terug
Bovenaan Onderaan