CB1 met BSM Vampire toppppppppppppiiiieeeeeeeeee

25 feb 2004
42
0
Amsterdam
Heyyy mensen,

Heb gister mijn BSM Vampire demper op mijn Honda CB1 laten zetten door Motoport Almere, wat een topgeluid komt er nu uit dat 400 cc blokje zeg hee. Het lijkt wel een Fireblade joh. Het kostte de monteurs wel wat moeite en mij wat geld (80 Euro) maar het had me zelf zeker niet gelukt.

Reed net door de file op de A1 en 20 meter voor me zag ik al mensen gehaast voor me aan de kant gaan.............wat wil je nog meer hahahahaha. De schrik van elke sukkel die iedere dag weer als een schaap met zijn autootje in de file aansluit........DE CB1 met Vampire demper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loud pipes save lives

Nog meer mensen ervaring met de BSM Vampire????



Bijlage: bsm_vampire_c.jpg
 
Heyyy mensen,

Heb gister mijn BSM Vampire demper op mijn Honda CB1 laten zetten door Motoport Almere, wat een topgeluid komt er nu uit dat 400 cc blokje zeg hee. Het lijkt wel een Fireblade joh. Het kostte de monteurs wel wat moeite en mij wat geld (80 Euro) maar het had me zelf zeker niet gelukt.

Reed net door de file op de A1 en 20 meter voor me zag ik al mensen gehaast voor me aan de kant gaan.............wat wil je nog meer hahahahaha. De schrik van elke sukkel die iedere dag weer als een schaap met zijn autootje in de file aansluit........DE CB1 met Vampire demper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Loud pipes save lives

Nog meer mensen ervaring met de BSM Vampire????
Volgens mij moet je eens je toetsenbord schoonmaken, want je vingers blijven met ff te lang plakken :+
 
Maare ff zonder gein, mijn vrouwtje heeft ook een BSM uitlaat onder haar SV650 laten zetten, goede uitlaat, en inderdaad een :9 geluid

Leuke stoere bike trouwens een CB1
 
Hey

Thanks, het is idd een leuke fiets. Oud maar nog wel doeltreffend zeker met dat andere dempertje erop. SV650 vind ik ook een erg stoere fiets. Denk een van de betere opties als je rond de 7500 euro ter beschikking hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan