cb1 of cbr600 als eerste motor?

Ach als je inmiddels al uit 1985 komt ben je niet de jongste meer O-) O-)
Of is het dat je hoort wat je wil horen :+ :+

Toch kan ik het niet geloven van die 1500 euro, ik denk dat ze je hebben willen naaien(en dat zonder te zoenen) :9~ :9~
hahaha laat ik nou bij motorzaak werken :P dus ze naaien mij niet, maar laat het dan zeg tussen 1000 en 1500 euro zijn, maar dat ben je echt wel kwijt... daarom worden ze niet verkocht aan 25kwers, zijn toch vaak de armere binnen de motorrijdersgroep ;)
en ik ben nog een echte guppie ja B|
 
hahaha laat ik nou bij motorzaak werken :P dus ze naaien mij niet, maar laat het dan zeg tussen 1000 en 1500 euro zijn, maar dat ben je echt wel kwijt... daarom worden ze niet verkocht aan 25kwers, zijn toch vaak de armere binnen de motorrijdersgroep ;)
en ik ben nog een echte guppie ja B|
Goh dat had ik nou echt nooit verwacht dat het zo duur zou zijn.
Ben ik blij dat ik daar niet meer aan hoef te denken.
En als je bij een motorzaak werkt zal je het wel weten ja.

En ja een gupie, ben blij dat je het zelf zegt.
Ik dacht meer aan de categorie "kleine meid", zou nooit een guppie durven zeggen!!! }) })










:+ :+
 
Ik wil namelijk graag een soort streetracertje en van alle nakeds vind ik de cb1 toch echt wel de allermooiste.

Ha, heb ik weer ff aanleiding om te posen...
Hoezo, standaard CBR mooier?

full


Enneh.. ’t is m’n eerste (lesfietsje) en nu mijn laatste huidige bike. (na een 400cc supersportieve VFR en een 600cc naked Hornet) En mijn rij (lees: speel) plezier is er zeker niet minder om geworden. :Y :] :W


O ja. En met deze wil ik net zo min onderuitgaan als met een gekuipte standaard CBR, hoor. :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan