cb1 uitlaat op cb400f

Met een hamer past alles ;)

De bochten igg niet, maar je kan de demper natuurlijk altijd op de bochten flexen met een lasapparaat...
 
Als je enkel de demper over wil zetten, lijkt me dat geen probleem, de bochten inderdaad wel. Maar overal is een oplossing voor te vinden ;)
 
Heb je zo'n uitlaat liggen? probeer het dan gewoon! Ben zelf ook altijd benieuwd geweest of er niet gewoon toevallig een uitlaatsetje van een bepaalde motor is dat stiekum gewoon past...
 
Nee heb het niet liggen, daarom ook mijn vraag, dus als iemand hem heeft liggen, lijkt me leuk om te kijken of t past/pas te maken is.
 
Met buigen zonder barsten moet je een heel eind komen toch ? En wellicht is de doorsnee ongeveer hetzelfde...Als niet allevier de pijpjes vastzitten en er bijv. twee zoals bij de 400f geklemd zitten, is er wellicht wel wat te beginnen...

:}

dus...wie wil bochtjes kwijt ??

(kzal es vragen bij Owesthoff..als alles meezit ga ikd aar morgen of zaterdag ff langs..)
 
Met buigen zonder barsten moet je een heel eind komen toch ? En wellicht is de doorsnee ongeveer hetzelfde...Als niet allevier de pijpjes vastzitten en er bijv. twee zoals bij de 400f geklemd zitten, is er wellicht wel wat te beginnen...

:}

dus...wie wil bochtjes kwijt ??

(kzal es vragen bij Owesthoff..als alles meezit ga ikd aar morgen of zaterdag ff langs..)

ik heb nog bochties liggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan