CB1000R achterlicht rechterhelft stuk!?!

vlatertje

MF'er
18 aug 2008
81
0
Hoi,

Mijn CB1000R heeft een half werkend achterlicht, de rechterhelft werkt niet (knippert soms). Remlicht doet 't prima, achterrem deed het remlicht niet aangaan, maar was verkeerd afgestelde remsensor achter.

Ik las op een duits forum dat heel veel mensen dit hebben, iemand hier hetzelfde probleem.

Overigens gewoon een garantie geval, de unit is niet servicable, dus moet geheel vervangen worden. Je kunt dus niet simpelweg een lampje vervangen o.i.d.

Ik ben heel benieuwd.
 
Hoi,

Mijn CB1000R heeft een half werkend achterlicht, de rechterhelft werkt niet (knippert soms). Remlicht doet 't prima, achterrem deed het remlicht niet aangaan, maar was verkeerd afgestelde remsensor achter.

Ik las op een duits forum dat heel veel mensen dit hebben, iemand hier hetzelfde probleem.

Overigens gewoon een garantie geval, de unit is niet servicable, dus moet geheel vervangen worden. Je kunt dus niet simpelweg een lampje vervangen o.i.d.

Ik ben heel benieuwd.

Dan een nieuwe halen en vragen of je de oude mag houden,

die demonteer je dan netjes ( zodat je hem eventueel weer kunt lijmen ) en repareer je.

Dan heb je een backup en weet je ook waarom de oude stuk is gegaan.....

Grtzzz Simon. 8-)
 
Dan een nieuwe halen en vragen of je de oude mag houden,

die demonteer je dan netjes ( zodat je hem eventueel weer kunt lijmen ) en repareer je.

Dan heb je een backup en weet je ook waarom de oude stuk is gegaan.....

Grtzzz Simon. 8-)

Da's een goed idee, denk dat 't wel mag, mijn dealer is erg "gemakkelijk"

Het is overigens zo dat er in de unit een aantal printplaatjes zitten, dus ik hoop maar dat het een simpel los contactje is, anders kan het wel eens ingewikkeld worden.

Thanks.
 
Da's een goed idee, denk dat 't wel mag, mijn dealer is erg "gemakkelijk"

Het is overigens zo dat er in de unit een aantal printplaatjes zitten, dus ik hoop maar dat het een simpel los contactje is, anders kan het wel eens ingewikkeld worden.

Thanks.
slecht contact, of printplaat die niet helemaal fris is.
Gwoon mee naar de dealer gaan, als deze het niet gelijk goed krijgt zal het wle onder garantie vervangen worden :)
 
slecht contact, of printplaat die niet helemaal fris is.
Gwoon mee naar de dealer gaan, als deze het niet gelijk goed krijgt zal het wle onder garantie vervangen worden :)

De dealer heeft al een nieuwe besteld, hij is alleen nog niet binnen.

Ik monteer het wel zelf, anders moet ik daar weer op wachten, het is een fluitje van een cent om te monteren.

Overigens zat mijn achterlicht unit er ook niet goed in toen ik hem kreeg. Bovenin zit een nokje waar een uitsparing van de lamp in past die zaten niet op elkaar. Dus er zat een grote kier bij de lamp, zag er gek uit.

greetzz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan