CB1100R 1982 eigenbouw

Jan W

Die hard MF'er
2 dec 2004
461
0
Oss
Met balhoofdshoek instelbaar,m.b.v. vulplaat
full



[edit baksteen, foto zichtbaar gemaakt ;) ]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
displayimage.php

Hallo,
Grote foto's???Als ik ze nou een opstuur naar iemand die ze er wel op kan zetten!
Verdere gegevens: Naar de bouwer van het Frame ben ik nog naar op zoek.
Misschien kan iemand me verder helpen,Wat ik gehoord heb dat hij vliegtuig bouwer
bij FOKKER is of was en in Deventer zou wonen.Zelf zou hij zo'n frame voor zich zelf gebouwd hebben voor een Kawasaki Z????,die motor zou nog ooit gezien zijn in Nijmegen.
Het mooie is ook dat er een Kenteken bij zit met vermelding:EIGENBOUW!!
En door de leeftijd voorzien van Oldtimer verzekering,nog een paar jaartjes dan word hij ook Belastingvrij
Een paar jaar geleden heb ik de motor gedemonteerd gekocht met volle kuip,Originele anti-dive fabrieks voorvork van de ERGON Susuki RG500 uit de race motor van Jack Middelburg,waarin Boet van Dulmen als tussen persoon of verkoper zat.
Dit voorfront was duidelijk te licht voor een 1100cc motor en heb dit via Marktplaats verkocht aan iemand uit Noord Holland die een Susuki RG500 aan het restaureren was.Ook met deze ex Racer KNMV zou ik graag nog een in contact willen komen,Wie kent hem??
Van het geld uit de verkoop van dat voorfront,heb ik ook weer via Marktplaats een compleet voorfront met voor en achterwiel kunnen kopen.
Na wat aanpassingen alles gemonteerd, en om het af te werken bij Harry vd Kruijs in Oisterwijk van polyester een achter spatbordje en kuipje laten maken.
Alles laten spuiten en na montage klaar!!
Gr.Jan
 
Laatst bewerkt:
ivansmeel (apestaartje) hotmail.com
lukt ook al niet krijg deze mededeling van mijn provider :(

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
ivansmeel@hotmail.com
--------------------------------------------------------------------------------
From: "Jan Wagemakers" <wmdoss@zonnet.nl>
To: <ivansmeel@hotmail.com>
Message-ID: <006b01c50309$d5794250$9700000a@wmd1>
Subject: foto's

Iemand anders?
 
Laatst bewerkt:
dan weet ik het niet, mijn mailbox is leeg en het adres klopt


edit: ik heb je net gemaild, mischien dat reply wel lukt?
 
Laatst bewerkt:
dan weet ik het niet, mijn mailbox is leeg en het adres klopt


edit: ik heb je net gemaild, mischien dat reply wel lukt?

Jammer lukt ook niet.Jan



Foto hieronder:
Originele anti-dive fabrieks voorvork van de ERGON Susuki RG500 uit de race motor van Jack Middelburg,met geen origineel voorwiel(16")




Bijlage: VoorvJack3.jpg.JPG
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)
Hallo,
Grote foto's???Als ik ze nou een opstuur naar iemand die ze er wel op kan zetten!
Verdere gegevens: Naar de bouwer van het Frame ben ik nog naar op zoek.
Misschien kan iemand me verder helpen,Wat ik gehoord heb dat hij vliegtuig bouwer
bij FOKKER is of was en in Deventer zou wonen.Zelf zou hij zo'n frame voor zich zelf gebouwd hebben voor een Kawasaki Z????,die motor zou nog ooit gezien zijn in Nijmegen.
Het mooie is ook dat er een Kenteken bij zit met vermelding:EIGENBOUW!!
En door de leeftijd voorzien van Oldtimer verzekering,nog een paar jaartjes dan word hij ook Belastingvrij
Een paar jaar geleden heb ik de motor gedemonteerd gekocht met volle kuip,Originele anti-dive fabrieks voorvork van de ERGON Susuki RG500 uit de race motor van Jack Middelburg,waarin Boet van Dulmen als tussen persoon of verkoper zat.
Dit voorfront was duidelijk te licht voor een 1100cc motor en heb dit via Marktplaats verkocht aan iemand uit Noord Holland die een Susuki RG500 aan het restaureren was.Ook met deze ex Racer KNMV zou ik graag nog een in contact willen komen,Wie kent hem??
Van het geld uit de verkoop van dat voorfront,heb ik ook weer via Marktplaats een compleet voorfront met voor en achterwiel kunnen kopen.
Na wat aanpassingen alles gemonteerd, en om het af te werken bij Harry vd Kruijs in Oisterwijk van polyester een achter spatbordje en kuipje laten maken.
Alles laten spuiten en na montage klaar!!
Gr.Jan

Hallo Jan,

Die 'iemand uit Noord-Holland' was dat John Zeulevoet uit Zaandam ??
Weet dat die de ERGON RG500 van Middelburg heeft.
Doet Harry vd Kruijs nog in polyester?

Rob.
 
Hallo Jan,

Die 'iemand uit Noord-Holland' was dat John Zeulevoet uit Zaandam ??
Weet dat die de ERGON RG500 van Middelburg heeft.
Doet Harry vd Kruijs nog in polyester?

Rob.

Rob,
Bedankt voor de info,
Ik ga na trekken of John Zeulevoet uit Zaandam de door mij gezochte persoon is.
Niet anders te weten doet Harry vd Kruijs nog in polyester!
Jan
 
mooi ding man!

deed me eerlijk gezegd wel een beetje denken aan de stijl van mijn honda zoals die eerder was opgebouwd en dat is niet verkeerd bedoeld.

wel een prachtig frame i.c.m. voor en achtervork :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan