CB1300 - Wie rijden er allemaal 1?

Vandaag heb ik BPM moeten betalen voor mijn ingevoerde X4. Aangezien de heren van de douane de motor niet kende hebben ze als richtlijn voor de waarde de CB1300 genomen met als cataloguswaarde, 11.899

Ongeveer dezelfde motor qua blok maar verder toch heel anders..

X4-lijst op het MF
 
Ik heb overigens bijna een X4 aangeschaft i.p.v. de CB1300. Mooie fiets die X4. Maar ik kreeg een goede aanbieding op de CB1300 en na een proefrit was ik verkocht. Maar heel leuk die X4.
 
Maar, na alle ik niet...en bijna CB1300 rijders......zijn er echt zo weining CB1300's in omloop? Kom ze ook zeer zelden tegen op de weg. X4 ites meer maar ook niet echt veel.
Daarentegen kom je zeer vaak XJR's en GSX14's tegen, terwijl het toch minimaal vergelijkbare fietsen zijn...overigens naast de X4 ook de XJR overwogen.
 
Is die CB 1300 een beetje geschikt voor langere rijders? Ik kom meestal met mn knieën tegen de cylinders aan (op de Kawa ZRX bijvoorbeeld).
 
Hi Mele,

Ben zelf 1.81 en dus niet zo groot. Kan dus niet echt zeggen hoe de CB1300 langere personen 'Past'. Wat ik wel vind is dat de CB1300 best een 'kleine'en compacte fiets is (vergeleken met de GSX1400), althans gevoelsmatig. Weet niet de afmetingen van de GSX en de XJR en de ZX om die vergelijking te staven overigens.
 
Is die CB 1300 een beetje geschikt voor langere rijders? Ik kom meestal met mn knieën tegen de cylinders aan (op de Kawa ZRX bijvoorbeeld).

CB 1000 is groot, lijkt mij dat de 1300 niet veel kleiner is.
Ben zelf 195 cm en kan net plat met mijn voeten bij de grond.
 
Graag, maar die kan ik niet betalen,
dan maar 300 minder en toch .....>>>>>>>......
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan