cb250 nighthawk €200

Ik had al zo'n vermoeden; ''psychopatje'' biedt op bijna alle motoren en komt z'n afspraken niet na... -O-
Lekker dat soort figuren :r

Maar goed, je had gegadigden genoeg begreep ik?
 
ok rr mijn excuses nogmaals want de motor was niet voor mij de betrokken persoon zou contact gehad hebben met jou maar heeft dat dus laten afweten,waardoor ik een slechte naam krijg,dit is ook met manfred gebeurt een tijdje terug,ikk ga niet meer dingen regelen voor anderen want de dingen die ik zelf geboden heb zijn allemaal netjes afgehandeld,excuus van mijn kant en ik ga de betreffende persoon aan spreken op zijn gedrag
 
Ik had al zo'n vermoeden; ''psychopatje'' biedt op bijna alle motoren en komt z'n afspraken niet na... -O-
Lekker dat soort figuren :r

Maar goed, je had gegadigden genoeg begreep ik?
Nou ja, 'genoeg' ..had inmiddels wel 3 mailtjes beantwoord met : sorry, hij is al verkocht... dus die gaan dan verder op zoek ..

Had jij er ook interesse in ?
 
ok rr mijn excuses nogmaals want de motor was niet voor mij de betrokken persoon zou contact gehad hebben met jou maar heeft dat dus laten afweten,waardoor ik een slechte naam krijg,dit is ook met manfred gebeurt een tijdje terug,ikk ga niet meer dingen regelen voor anderen want de dingen die ik zelf geboden heb zijn allemaal netjes afgehandeld,excuus van mijn kant en ik ga de betreffende persoon aan spreken op zijn gedrag
hoi
het is heel simpel: jij zegt: Ik kom zaterdag. ..dan verwacht ik JOU zaterdag,wat je verder voor afspraken maakt, gaat mij niet aan.

maar de slechte naam heb je vooralsnog aan jezelf te danken, niet aan anderen.
Jij had moeten bellen, en/of moeten afbellen en vooral moeten komen.

spreek de desbetreffende jezelf daar eerst maar eens op aan alvorens dat bij andere te doen.

gegroet !
 
Laatst bewerkt:
onbegrijpelijkdat deze leuke fiets voor wênag nog niet weg is.
je kan voor dat geld nog geen brommer kopen.
 
onbegrijpelijkdat deze leuke fiets voor wênag nog niet weg is.
je kan voor dat geld nog geen brommer kopen.
..ik heb hem anderhalve week vast gehouden..daarom is hij er nog. zal inderdaad niet al te lang duren.. staat nu ook op MP namelijk. :)

(ik heb er geen enkel belang bij, motor is van mijn zwager)
 
hoi
het is heel simpel: jij zegt: Ik kom zaterdag. ..dan verwacht ik JOU zaterdag,wat je verder voor afspraken maakt, gaat mij niet aan.

maar de slechte naam heb je vooralsnog aan jezelf te danken, niet aan anderen.
Jij had moeten bellen, en/of moeten afbellen en vooral moeten komen.

spreek de desbetreffende jezelf daar eerst maar eens op aan alvorens dat bij andere te doen.

gegroet !
Prachtig :}

Mijn eerste rijles was op zo eentje, en het is idd net een brommer :+

geen geld iig!
 
Hoop dat je hem alsnog snel kwijt bent..... KICKJE!!!



Zonde dat er van die eikels rond lopen, heb hetzelfde gehad met mijn oude SM.... en maar mooie praatjes en dan uiteindelijk een &*! smoes.
:r
 
Kun je hem komen brengen? Ik kan wel een 25 Kw leen brommer gebruiken.
 
als je me nog een kans wilt geven dan kom ik er zaterdag nu wel aan

en dan is t ook voor mezelf
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan