cb250 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

deathpool

MF'er
25 jan 2011
107
0
Roosendaal
deze cb 250 heb ik als beginner motor gekocht en is helemaal gerestaureerd. ik heb er nu een paar weken op gereden, en ik vind hem te flauw voor mij. ik zet hem daarom in de verkoop. ik hoef er geen winst opo te maken, maar ik wil wel ongeveer mijn bestede geld eruit halen. ik wil hem ook wel ruilen tegen een lichte oldtimer voor een beperkt rijbewijs.

de kleur is opnieuw gespoten in de originele lak en met nieuwe 2k blanke lak over de hele motor voor een goede krasvaste laklaag. het voorspatbord is gezandstraald samen met andere verschillende onderdelen en opnieuw gelakt met professionele lak. alle delen zijn opnieuw gelakt(schokbrekers, frame, achterbrug enz.) voorvork is helemaal nagekeken en er zit nieuwe olie/keerringen in. het motor blok was helemaal in orde en is niet veel aan gedaan, de zijdelen ervan zijn wel gezandstraald en opnieuw gespoten(verf was eraf gesleten). het blok heeft 85000km gelopen. de uitlaten zijn gestraald en in de hittebestendige lak gezet.ook alle vloeistoffen van de motor zijn vervangen. voorrem is gereviseerd en er zitten nieuwe remblokken op. alle lampen zijn vervangen voor de zekerheid. er zit een nieuw zadel met sky bekleding op. banden zijn nog goed voor vele kilometers.

in de korte tijd dat ik hem heb is er rustig mee gereden voor woon/school rijden.

de kleur van de motor is Phantom Bleu.

kortom, dit is een zgan motor die nu nog tientallen jaren mee kan.

de motor rijd ook heel zuinig, zo'n 1:30+.

hij is uiteraard rijdend te zien.

er zit een oud zadel extra bij, maar die heeft scheuren.


voor meer info of foto's of vragen, mail maar.
full
 
Ziet er netjes uit hoor!

Maar blijf wel realistisch, het is natuurlijk wel een motorfiets met 85000 km, en om zoiets nou zgan te noemen die nog 10tallen jaren meekan lijkt mij wel héél optimistisch...

Succes met de verkoop in ieder geval ;)
 
ik heb nu een andere motor gevonden, dus ik wil eigenlijk van deze cb af. iemand een bod?
 
Laatst bewerkt:
voor als mensen het nog willen weten deze motor is 25kw op kenteken, dus goed voor het beperkt rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan