cb250n probleem

TheVince48

Die hard MF'er
1 nov 2005
980
1
Winschoten
ik heb dus een honda cb250n uit 1981

toen ik net thuis kwam haalde ik hem uit de garage en starte hem
maar hij loopt veel zwaarder dan normaal en loopt stationair niet goed (hij valt uit)

heb de olie ook al nagekeken maar dat is nog wel goed
heb de carbs al leeg laten lopen en weer vol
bougies nagekeken

ik weet het niet precies

komt dit door het warme weer?? (lijkt me nie egt maar oke)

en als ik er mee wil rijden in zijn 1ste dan moet ik volgas geven om maar een beetje vooruit te komen wie o wie kent dit probleem??
(hij heeft zo rond de 45000 gelopen)
alvast bedankt
 
We roepen al heel de dag dat hij maar op 1 cylinder loopt, maar dat was niet waar. |(


ik zeg ook ik twijvel (de bougie vonkte wel dus ja beetje vreemd) zou er dan bij de benzine toevoer iets verstopt zitten denk ik (carbs zou niet egt kunnen aangezien die nog pas geleden door de vorige eigenaar onderhand zijn genomen vlak voor de verkoop)


[edit] het luchtfilter kan ook niet heb ik al schoon gemaakt [edit]
 
Probeer dat ook eens andersom dan ...

je bedoelt linker bougie in rechter cil.??


ok heb het probleem gevonden (het is toch een defect bougie)

heb alle bij bougies bij de rechter cil. getest (bij de ene bougie wou hij wel starten en lopen bij de andere niet)


toch bedankt morgen maar een nieuwe bougie ophalen

of meenemen van school (hebben we zat aan bougies die nog goed zijn)
 
Laatst bewerkt:
je bedoelt linker bougie in rechter cil.??


ok heb het probleem gevonden (het is toch een defect bougie)

heb alle bij bougies bij de rechter cil. getest (bij de ene bougie wou hij wel starten en lopen bij de andere niet)


toch bedankt morgen maar een nieuwe bougie ophalen

of meenemen van school (hebben we zat aan bougies die nog goed zijn)

Als je straks gediplomeerd automonteur bent, geef je mij dan even een seintje bij welke garage je gaat werken?
;)
 
Als je straks gediplomeerd automonteur bent, geef je mij dan even een seintje bij welke garage je gaat werken?
;)


ik ga niet bij een autogarage werken dan ga ik bezig met motortechniek (opleiding van 4 jaar daar leer ik wel genoeg) haha snap wat je bedoeld
maar op stage gaat dat gewoon prima (nog geen 1 fout gemaakt op stage) stage begeleider is wel blij met mij (is een 1 mans garage)
 
Oké, voortaan als je zeker wilt weten of alle cilinders het doen kan je dat testen bij de uitlaatbochten, starten, 15 sec laten lopen en dan met een natte vinger effe ertegenaan tetsen, fractie van een seconde, (of met een plantespuit sproeien) hoort gelijk te sissen anders doet hij niet mee.

Scheelt een hoop posten hier.
 
oke gister bougies besteld (ze hadden ze niet op voorraad) vandaag op gehaald en jawel ze loopt weer goed *O* *O* *O* iedereen die hier heeft geholpen bedankt :} :}

en ja het was wel |( |( dat ik niet eerst de bougies individueel heb getest door in de andere cil. te stoppen :X :X


(ze vonkte bijde wel maar de linker blijkbaar niet goed genoeg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan