CB350/400f uitlaatje, buddy en nog wat spul

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Heb vanmiddag een aantal onderdelen op gehaaald, waaronder een zo goed als nieuwe uitlaat.
Bij deze dus mijn Marshall uitlaat aangeboden, optisch nog behoorlijk mooi. Demper heeft alleen twee gaatjes en een los buisje erin liggen, maakt wel een leuk geluid maar volgens mij heeft er iemand in het verleden wat dempingsmateriaal uit verwijderd. Je kan er nog prima een tijdje mee door rijden, zit alleen geen beugeltje bij om op te hangen. Misschien dat die nog aan het frame hangt dat Roeltjeh op gaat halen, of hij ligt nog ergens in een doos en keek ik erover heen.

Tevens nog een CB400f sportbuddy van Giuliari, twee beschadigingetjes. Helemaal achterop iets ingescheurd en bij de aansluiting van de tank ook een klein stukje. Bodemplaat wat roestig maar zo te zien niet doorgerot.

Ook nog een een 400 tank en spatlap voor achterop, dat rubbere ding onder de nummerplaat. Setje valbeugels en twee kroonplaten, die kroonplaten schijnen weleens te sneuvelen dus dacht die zet ik er ook maar bij.

Foto's komen er ook nog aan, moet alleen batterijen even opladen van de camera.
 
Ik stuur je morgen een mailtje, zet ik er gelijk wat foto's bij.
Versturen is geen probleem.
 
Kroonplaten allebij voor een 400f? en niet 1 stiekum voor een 350f O-)

En een net voorspatbord? :)
 
@Motorfreak, heb je net een mailtje gestuurd.

@Alvilon, zijn idd 400 kroonplaten. Lijkt zo op het oog wel te passen op een 350, alleen de ophanging van je tellers zit wat verder uit elkaar dus daar zou wat op verzonnen moeten worden. Heb ook wel een 400 teller houder, komen alleen je controle lampjes (heb ik ook) er tussenin te staan.
Voorspatbord is helemaal niks, niet netjes en ook doorgerot. Die gooi ik weg.

Hier nog wat foto's van de uitlaat, hij is hier wat vies omdat ik in de regen heb gereden. Even een doekje eroverheen en hij is weer als "nieuw"
full
 
Laatst bewerkt:
En hier het andere gat, zie je niet aangezien die onderop de demper zit.
De bochten zijn nog super, alleen mijn nieuwe zijn net iets mooier ;) Het chroom is bij de kop wat verkleurd, maar dat heeft elke uitlaat die gebruikt wordt.
Vraagprijs voor de uitlaat is 60 euro.
full
 
Oja, ook nog drie 400 zijkapjes. Uit mijn hoofd twee rechter en een linker, kan ook andersom zijn. Eentje is nog helemaal heel (een rechter) en de andere twee niet. Een heeft een scheur bovenin zitten, en de andere is het onderste lipje afgebroken.
 
Ik had specifiek een 350f plaat nodig voor de tellerophanging, het gaat bij deze over :)

tevens klein kicke O-)
 
ligt er toevallig nog en recht rempedaal tussen? Kromme heb ik al liggen hier... :]

Ja, maar die heb ik zelf nodig want ik wil ook de 400 steppies monteren.

Hier nog een plaatje van de buddy, motorfreak zoekt een normale dus hij is nog beschikbaar.
full
 
O-) kan iemand mij vertellen hoe je een topic weer bovenaan krijgt? O-)

Ik heb geen flauw idee :P

Ik maar denken dat er een hoop mensen opzoek zijn naar zo'n mooie buddy of een uitlaatje, valt dat toch wel even tegen. Gelukkig hebben we marktplaats nog.
 
Oja, ook nog drie 400 zijkapjes. Uit mijn hoofd twee rechter en een linker, kan ook andersom zijn. Eentje is nog helemaal heel (een rechter) en de andere twee niet. Een heeft een scheur bovenin zitten, en de andere is het onderste lipje afgebroken.
Rechter voor over de de accu ???
zo ja , hebbe hebbe hebbe
Picture en Quanta ?
 
Helaas, degene die helemaal heel is is toch een linker.
De rechter die ik heb heeft bovenin een scheur zitten, misschien dat dat nog te lassen is oid? Mag je hebben voor een startknopje, of als je die niet hebt voor niks.
 
Mailtje gestuurd naar het adres uit je profiel.

Uitlaatje is (als de koper vanavond ook echt langskomt) verkocht. Zal die herrie erg gaan missen, met mijn nieuwe is mijn motortje fluisterstil geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan