CB350 Four resurrection

ik weet niet *hoe* opgewonden jullie raken van andermans motorfietsen, maar ik vond nog wat en aangezien één van mijn Kwaliteit van de Week plaatjesposten is dacht ik:

what the hell..

full
 
Zeg die pijpjes zijn aardig mooi zwart... waar is dat mee gespoten? Of heeft iemand een beetje een duurzame tip om je bochten matzwart te spuiten?

(neeeee....tis niet voor mezelf ;) )
 
Netjes hoor! (de resurrected 350) Maar waar zijn je lampwangendingen?

Als je je uitlaatbochten zwart wilt houden zul je ze denk ik echt regelmatig moeten bijspuiten. Ik heb álles geprobeerd met m'n oude 4 in 1, maar niets had een long-lasting-black-effect.
 
eehmm..restylen niet echt. ik ben op zich erg tevreden met hoe ' ie eruit ziet.

ik zou 'm gewoon technisch 100% willen hebben en als ' ie dan TOCH uit elkaar ligt mag de tank best een nieuw spuitbeurtje hebben, wil ik graag rvs spaakjes en alles wat verder nog kan glimmen mag best gaan glimmen.

techniek heeft echter prioriteit. ik ben gewoon erg blij met dit brikkie en wil er zolang mogelijk Amsterdam mee onveilig maken.


8-)
 
over die zwarte uitlaat:

dat is nou het verneukeratieve van deze foto's: 't LIJKT heel wat, maar dat zwart bijvoorbeeld flikkert er aan alle kanten af.

O-)
 
ja nee, zonder die wangen op je lampen rijdt 'ie echt een stuk harder. echt.


of ik heb geen idee waar ze zijn gebleven, dat kan natuurlijk ook...






;)
 
kunnen het blok wel goed maken hoor..nieuwe lagers en keerringen, toleranties van zuigers etc sjekken..maard an heb je wel kans dat je erachter komt dat het maar zozo is...en dan komt het in de papieren... :+
 
gewoon rije zolang 't rijd :)

doe ik ook :9


maar eerst ff sjekke, o.a. de compressie, kleppen, ontsteking etc etc...en dan bekijken of je er wat aan wil doen. Redenen kunnen zijn ; overmatig olieverlies (en dan bedoel ik echt 'overmatig' voor een CB he :P ), compressieverlies,rammelen van nokkenasketting zodanig dat je denkt dat je carter in tweeen scheurt, ratelen a la taktaktaktka..want dan heb je wellicht iets met je bigends (en da's echt het minst leuke van allemaal B|
 
rammele ratelen hij doet 't allemaal maar ik heb er toch al 7000 opzitten dit jaar :) en geld om 'm te revisere heb ik nie dus tjeah.....
 
Een cb mag wat rammelen hoor, de primaire ketting rammelt altijd wel iets bij die dingen. En ach wat is overmatig olie verlies :+ Ken toch wel iemand die gewoon met een blok waar de olie uit zeek naar Gendt reed O-)
 
ja nee, dat 't 'n oud brik is is me duidelijk. en dat dat dan hoort te rammelen en piepen en knarsen ook.

maar:

a] ik kan niet beoordelen wat ok is en wat niet. 'n second opinion daarin zou meer dan welkom zijn.
b] er zijn ook echt een paar dingen die ik graag ff gefixed zou zien. dat 'slecht oppakken' is een ding, de losse remklauw een ander. ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat kleppen gesteld dienen te worden. etc.

verder weet ik ook wel dat 't met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de domste investering is die je kan doen en je je geld nooit meer terug krijgt. 't ding is, ik word blij van op die motor rijden dus zie ik dat toch wat anders. ik wil dat ding zo lang mogelijk en zo vaak mogelijk op een technisch veilige manier blijven berijden.

nog iets: een nieuw contactslot, is dat duur/ingewikkeld en hoe duur en hoe ingewikkeld? zonder paperclip kan ik m'n sleutel niet meer in 't slot krijgen en hoewel dat ook z'n charme heeft, is't soms toch wat lastig.


:]
 
maar eerst ff sjekke, o.a. de compressie, kleppen, ontsteking etc etc...en dan bekijken of je er wat aan wil doen. Redenen kunnen zijn ; overmatig olieverlies (en dan bedoel ik echt 'overmatig' voor een CB he :P ), compressieverlies,rammelen van nokkenasketting zodanig dat je denkt dat je carter in tweeen scheurt, ratelen a la taktaktaktka..want dan heb je wellicht iets met je bigends (en da's echt het minst leuke van allemaal B|


ja psies, dabedoeliknou. ff sjekke.

wat is een bigend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan