cb350f 'caferacer'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikerik

MF'er
9 sep 2007
52
0
..maar wel met een beetje werk.
De voorband is wel aan vervanging toe, evenals de accu..
Ketting + tandwielen zijn in goede staat. Blok loopt en schakelt prima. Er zitten verder nog wat kleinigheden aan (gebroken knipperlichtje rechtsvoor, licht zwetende vorkpoot)
Maar buiten dat is het gewoon een toffe fiets. 8-)
kleinzijkantaq1.jpg


kleintanksj3.jpg


kleinachternl7.jpg

Vp 350,-
 
Leuk dingetje hoor, motorisch dus helemaal in orde? En hij is alst goed is 25 kw he? Zo ja, heb ik zeker interesse, waar staat de motor?
 
Jep, 25kw. Motorisch in orde, hij verbruikt een klein beetje olie, maar rookt niet. Schakelt goed. De distributieketting hoor je bij stationair lopen maar ik heb nog geen cb gehoord die dat niet had. :P Is onschuldig, het tikken gaat ook weg als je meer toeren maakt.
Het blok heb ik nooit open gehad, (buiten het dekseltje voor het stellen van de puntjes dan) maar het ziet er goed uit van buiten. Geen dolgedraaide bouten of andere beschadigingen.
De uitlaat is alleen niet mooi meer, je mag m gerust lelijk noemen. Er zit ook ergens een gaatje in, wat soms een PLOK oplevert bij het loslaten van je gas als je uitrolt.
Ik kwam er net achter dat alleen het grootlicht werkt. Dus een aandachtspuntje.

En hij staat in Veghel :)
 
Oja, Km stand en bouwjaar? miss ook wel leuk...en meer foto's is altijd leuk ;)


Edit: staat die kont nou zo scheef? bij die foto van achter lijkt t net alsof t hele zootje schuin staat :+

Edit 2: miss verder contact via mail of telefoon? heb namelijk erg serieuze interesse :)
 
Laatst bewerkt:
Bouwjaar '73, km 64.400.

Heel de motor staat schuin op die foto, maar ik zie er persoonlijk niks scheef op zitten..

Verder mailen kan: e.van.bijnen@sintlucas.nl
 
Je hebt mail!!!

Zie net dat een aantal vragen hier al beantwoord worden.
Nog steeds heb ik erg veel interesse, zou je mij ook nog wat meer foto's van de motor kunnen sturen??

Alvast bedankt

Greetz Mark
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel interresse..weet nog wel dat ie een jaar geleden ongeveer op marktplaat stond...baalde als een stekker dat ik nog geen rbw had maar dat heb ik nu bijna in mn broekzak :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan