CB350F kopen

Voorwiel scheef kan een aantal dingen zijn:
1. Stuur is krom
2. Kroonplaten loshalen van de poten en opnieuw vastzetten (wat jij zegt)
3. Vorkpoten zijn krom
4. Frame krom

Wat het is, valt moeilijk te zeggen van een afstand.
 
Voorwiel scheef kan een aantal dingen zijn:
1. Stuur is krom
2. Kroonplaten loshalen van de poten en opnieuw vastzetten (wat jij zegt)
3. Vorkpoten zijn krom
4. Frame krom

Wat het is, valt moeilijk te zeggen van een afstand.


5. t-stuk krom ;)
 
1. Stuur is krom
Nope, de bovenste kroonplaat stond ook scheef tov het wiel

2. Kroonplaten loshalen van de poten en opnieuw vastzetten (wat jij zegt)
Ik hoop dat dat kan, dat zou het makkelijkst zijn.

3. Vorkpoten zijn krom
Ik heb gekeken en vanaf de zijkant leken ze me gewoon recht. Maar misschien dat ze op een andere manier krom staan.

4. Frame krom
Dat hoop ik niet. Ik heb het balhoofd ff bekeken en gevoeld maar kon niets vreemds ontdekken. Zijn er misschien bepaalde vaste plaatsen waarop zo'n frame buigt bij een ongeluk?

5. Tstuk krom
Dat zou ook kunnen.
 
Ziet er zo goed uit, alleen jammer van de vele kilometers.

Ho, ik zat nog op de eerste pagina... :+
 
vergeet niet dat je een motor van 30 jaar oud koopt voor 250E.....

tis geen nieuwe supersport van tig duizend eurie


met andere woorden er mag best wel iets aan mankeren, deze rubriek heet niet voor niets BRIKKEN en....

:)
 
Gefiliciteerd

Die heeft wel veel kilometers gelopen, met het oog op nokkenasketting enzo

Ik heb nog een zwarte rat met 68.000 km, die mag je voor 100 euro (als mijn vrouw um missen wil) want er zit een jaar of 8 werk en gein voor ons in

CIMG1429.jpg


DSC00004.jpg


DSC00005.jpg


DSC00007.jpg



DSC20006.jpg


Zit een nieuwe achterband op, en een nieuwe voorband bij, maar is starten lopen en rijden

Je kan um zo weer origineel maken

Zit nog een nieuwe accu op

Ik rij er twee maal per jaar Meppel - Utrecht mee, en af en toe werk enw at in de buurt hier (kroeg) maar heb 5 motoren staan en heb er gewoon twee over danwel staan in de weg

De handboeien gaat niet mee, als ie gaat die hou ik zelf, gebruik ik als motorslot n.l.

En dit is niet goedkoop = duurkoop, ik heb um zelf ook voor heel weinig gekocht en heb er een hoop lol aan gehad, die brede stangen c.q. highwaysteps haal ik er eventueel zo af, ik heb altijd alles zelf gedaan qua onderhoudt, en er zitten 4 originele K&N luchtfilters op

Ding loopt zoals elke cb 350, teller zwabbert wat boven de 100 km

Is niet te koop voor : handelaren, scharrelaren en slopers, alleen voor iemand die net aantoonbaar het rijbewijs heeft en gewoon goedkoop lol wil

Ding is belasting vrij, en kost mij 7 euro in de verzekering per jaar (oldtimer)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen de CB voor 250 euro ophalen, maar bedankt voor het aanbod :)

Er moet wel een nieuwe voorband op. Weet iemand een goeie aanrader? En nog een vraag. Kun je voor een toerentellerkabel en voor de band ook gewoon bij elke motorzaak terecht?
 
Ja je kan bij elke motorzaak terecht

TT kabel ca 45 euro bij een dealert
Bandje 90 euro ongeveer

Ik krijg ze gratis van een slopert uit de buurt hier als er weer een verse binnenkomt, doe daar wel eens wat tig laswerk voor, de ene kand wast zo de andere
 
Ja, dat is verschil tussen dealert en "de jongen die het erbij doet" geloof dat ie op www.louis.de 11 euro kost, die van mijn GSX 1100 tenminste wel, losse binnekabels hebben ze daar ook, kosten 5 euro ofzo
 
ff nieuwe remslangen monteren, en als je dan toch bezig bent, neem dan voor een euri of 40-50 ff staalflex...scheelt de helft (dan remt ie nog klote, maar lijkt het iets beter :+ )

vraag ff naar medeforumlid CH900racing..die maakt die dingen voor een prikkie 8-)
 
Zit een stalen kabel op en volgens mij is die nog best nieuw. De vorige eigenaar vertelde dat ie er nog nieuwe remschoenen op had gezet en vervolgens 2 jaar heeft stil gestaand. Ik denk eerder dat ik zaakje eens goed moet ontluchten. Van de week eens kijken dus... 8-)
 
Alleen het stuk van remschakelaar naar klauw is van staal. Tussen hendel en remschakelaar moet natuurlijk ook staal zijn... Het wiel staat intussen recht, alleen lijkt het wiel ook niet helemaal verticaal te staan. De ruimte tussen het wiel en de poot is aan de ene kant groter dan aan de andere. Weet iemand waardoor dat kan komen?

En wat piccies:
DSC00333kl.JPG


DSC00332kl.JPG
 
Ja dat had ik al door :+

Maar hoe weet je of die goed staat uitgelijnd? Het wiel gaat in ieder geval gewoon soepel rond.
 
Dat staat goed. Daar ligt het niet aan.

Ik wil de motor een beurt geven. Ik heb de olie al afgetapt om te verversen. Maar wat kan ik nog meer doen?

Filter vervangen/schoonmaken?
Luchtfilter vervangen/schoonmaken?
Kleppen stellen?
Contactpuntjes afstellen?
Nog iets met de carbs?

Ik heb ook ff naar de voorrem gekeken. Ik heb 3 keer de handeling om te ontluchten uitgevoerd. Er zaten geen luchtbelletjes tussen, alleen maar remvloeistof. Betekent dat dat het zaakje wel ontlucht is? Ook kwam ik erachter dat de schijf wat vet was. Heb de schijf ontvet maar dat maakte weinig uit. Kan het nu zijn dat de remblokken ook vet zijn? Zoja, wat doe ik daaraan? Remblokken zijn nog niet oud als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan