CB350F

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_chad

MF'er
20 jul 2009
210
2
Boom / België
Ik heb dit topic gestart om een simpele reden. Enkele weken terug heb ik van een zekere "Revz" een CB350F sport buddy gekocht. Het geld staat al twee weken op zijn rekening. Iedere dag stuur ik hem een mail met de vraag of hij de buddy kan opsturen en iedere dag weer geen antwoord.
Ik weet dat hij zijn mails hoogstwaarschijnlijk leest aangezien hij bijna dagelijks op dit forum zit. Vandaar probeer ik via deze weg hem te bereiken.

Als er iemand enig idee heeft waar deze kerel uithangt, gelieve dit dan te melden zodat ik zelf een bezoekje kan brengen aan hem. Hou deze naam misschien ook in het achterhoofd voor als je er later zaken mee moest doen.

Sorry voor de last maar ik vind dat zulke mensen niet zomaar mogen wegkomen met zulke praktijken. Hopelijk kan er iemand mij meer info geven over hem.

Danku!
 
Zoekfunctie: Profiel van Revz

Kan natuurlijk ook iemand anders zijn, of een misverstand dus ik zou nog even wachten met afbranden, voor hetzelfde geld is die gozer op vakantie?
 
De ervaring leert dat je altijd voorzichtig moet zijn met dit soort topics/reacties. -O-

Klopt het e-mailadres bijvoorbeeld wel ?
 
Laatst bewerkt:
Olivier,

Hou er rekening mee dat het vakantie tijd is. Blijf altijd geloven in "het goede in de mens". Er kan iets verkeerd gegaan zijn waar deze persoon ook geen controle over heeft, bij bijvoorbeeld bij TNT. Wacht even rustig af, hij zit waarschijnlijk 3 weken aan de costa brava....:-)

Zal opletten op de naam. Ik hoop voor je dat je het goed gaat komen, dit soort dingen horen niet op het MF.
Ik zou haast zeggen "waar hoort dit dan wel"? Maar zo bedoel je het waarschijnlijk niet. :-)
 
Laatst bewerkt:
Ja vakantie kan altijd maar hij zit wel nog elke dag motorforum. daarom ben ik zo achterdochtig. Als hij op het forum zit dan kan hij toch ook wel een van mijn 1000 mails beantwoorden denk ik dan zo...

We zullen nog even volhouden en hopen dat het goed komt!
 
Of hij heeft een vaste email via outlook en geen webmail. Dan is het lastig mailen vanuit de vakantiebestemming.

Stuur hem anders een PB-tje via dit forum ;) .
 
Olivier,

Hou er rekening mee dat het vakantie tijd is. Blijf altijd geloven in "het goede in de mens". Er kan iets verkeerd gegaan zijn waar deze persoon ook geen controle over heeft, bij bijvoorbeeld bij TNT. Wacht even rustig af, hij zit waarschijnlijk 3 weken aan de costa brava....:-)Ik zou haast zeggen "waar hoort dit dan wel"? Maar zo bedoel je het waarschijnlijk niet. :-)

het hoort natuurlijk nergens te gebeuren, maar je verwacht het eerder via ebay of marktplaats dan een toch iets "persoonlijker" motor-forum.
 
volgens zn motorstek heeft ie wel een four gehad :S, het kán dus wel de goede zijn....

Honda CB350 Four (1973)
Eigenaar van 2006 tot 2008

hmm ik hoop/neem niet dat het opzettelijk gaat, maar het verdient dan niet de schoonheidsprijs in ieder geval...
 
ik heb ook eens wat verkocht via mp (netjes het strookje van tnt bewaard) en na een dikke week een kwaad meeltje, waar het spul blijft!!! heb het strookje laten zien dat ik het wel op de post had gedaan! en meneer was weer rustig, vragen over zo'n missende pakketje kan schijnbaar alleen de versturende partij oplossen(formuliertje invullen opsturen klaar) paar dagen later was het pakketje binnen! als versturende partij krijg je een doodschrik als je ervan beticht wordt het geld achter over te drukken, daarom bewaar ik de strookjes altijd!!!!!
hopen dat het goed komt, en als het pakketje vast zit moet revz het oplossen, lastig dus als ie niet reageert! succes, en ga ervan uit er zijn ook goeie mp ers!
 
Offtopic: Ik heb dit jaar zo'n 1150 basis pakketjes verstuurd per TNT. Hiervan zijn er 4 definitief verdwenen, 80 vertraagd met meer dan 48 uur, 15 deden er meer dan een week over en als klap op de vuurpijl, 6 werden er onherstelbaar beschadigd. Dus met zo'n 10% gaat het mis ;) .
 
Ik zit al 4 weken te wachten op een pakketje van Burton Bike Bits uit Engeland. Normaal gesproken gaat dat sneller. Wat dan wel frapant is is dat een maand geleden ook mijn Amal carburateurs 4 (!) weken KWIJT zijn geweest bij de Royal Mail. Ongelooflijk. Het stond er echt. 'your carbs have gone missing!'. Ze zijn gelukkig opgedoken en opnieuw verstuurd.
Geduld, het is heel vervelend maar hij is idd misschien met vakantie of de post is aan het eikelen.
 
Mijn hoela vakantie.... 33 minuten geleden zat ie nog op het forum!!!!

Beste man... en met welk excuus/verhaal dan ook.. moet reageren... geen stijl!
de man zal er waarschijnlijk een goede rede voor hebben....maar als iemand hem kent ...laat hem even reageren.... iedereen blij!...aannamens zijn killing
 
Oke het kan dat de post het pakje kwijt speelt, maar hij ging me iets laten weten wanneer het werd opgestuurd. Dat heeft hij nog steeds niet gedaan en reageren op mails doet hij niet...
Heb hem via het forum een mail gestuurd
 
dit zaakie stinkt -O- ... als hij op vakantie ging had hij het op z'n minst kunnen laten weten.

maar wie gelooft het vakantie verhaal eigenlijk O-) ? Ik durf het namelijk wel te betwijfelen :W
 
Bedankt Skiddy voor het mij attenderen op dit topic.

Het zadel heb ik allang verstuurd. En ja ik ben een paar weken op vakantie geweest.
Hou deze naam misschien ook in het achterhoofd voor als je er later zaken mee moest doen.
Niks aan de hand. Olivier moet geduld hebben. Ik heb vaker pakketten uit Belgie gekregen of verstuurd en dat duurde wel vaker lang.

Groet,

Revz
 
Laatst bewerkt:
Hier open je toch geen topic voor man? Onderling oplossen!
slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan