CB350RS Caféracert project

roger..hebik ook nog liggen....mocht roel het spul (tank, kapjes, pootkappen, lamporen) wegdoen, dan kan ik je wel voorzien van deze pootkappen en evtw ook nog lamporen, Ik wil de set van de 350 met de special paint nl. compleet houden en dit als 'dagelijks werkspul gebruiken' snappie ??

OJA...wanneer is de naaf in de buurt ?????? :)


morgen ben ik in doetinchem !! bel me even svp ! die beenbeschermers (kappen over de vorkpoten): ben erg geintereseerd !! alleen al voor de vorm/maat..kan ik ze (indien jullie ze niet verkopen) effe lenen om ze na te maken ??!!
 
auto is niet het handigste vervoermiddel in Utrecht he ;) is een kwestie van de busbaan volgen, mag niet maar goed
 
morgen ben ik in doetinchem !! bel me even svp ! die beenbeschermers (kappen over de vorkpoten): ben erg geintereseerd !! alleen al voor de vorm/maat..kan ik ze (indien jullie ze niet verkopen) effe lenen om ze na te maken ??!!

Rogier, bel ff, heb je net ff gemeeld...KAppen namaken kan niet jong, tenzij je hogere school hebt..die dingen zijn iets conisch :) . Maar ik heb ze wel liggen, moet alleen ff wat regelen met Roel, als jij vervolgens weer wat regelt met Roel wat betreft de tank etc...snappie ?? :P
 
komt donderdagmiddag uit? ben dan namelijk beetje vroeg uit van school
 
moet overdag werken maar zat je in arhem op school !!!!!!!!!

ik werk ook in arnhem zou ik het mee kunnen nemen dat je het op het werk ophaalt
 
alu velgen: haal wheels.. 100 euro p/st nieuw..spaken 50 euro..en inspaken 25 euro..
ik heb nog wel een tank voor je: 55 euro..keuze uit 2 modellen: groot en minder groot. uiteraard polyester .. zal spoedig een foto maken, maar ze gaan wel mee naar Hardenberg 2 oktober !! grote kans dat je snel moet zijn !!


Hee je doet ze dus nu echt weg?? Ook die grijze??
 
tel nr = naar je profiel email
ik stuur je ook even mijn werk telnr kun je nu dus bellen
 
Laatst bewerkt:
gaat wel zonder al te veel moeite passe hoor roger ziet er gaaf uit :)

m'n nieuwe tijdelijk met de tank van m'n ouwe :)
tank_0001.jpg


8-)
tank_0002.jpg


neie tank thanx to rogier!
tank_0003.jpg


1/4e van onze schuur :9
tank_0004.jpg


tank_0005.jpg


tank_0006.jpg
 
Laatst bewerkt:
Yep, ik heb er een tijdje terug veel langer over gelopen, kwam ook uit Tilburg...

Moergestel is vlakbij Roeltje, zin om eens langs te komen? Biertje en lullen over cb'tjes.... ;)

dan wil ik je clip-ons wel overneme als ik toch 'n kere langskom O-) :+
 
ps..ik kan je evtw nog wel ff helpen met de bevestiging van de tank of zo...(en nou hier dat spul ;) )

Staat mooi erbij hoor, van die chromen koplampoortjes..mmmmhhh :+

EDIT : BTW heb jij de naaf nog meegenomen bij rogier ? Ik kan redelijk makkelijk naar Arnhem komen ; je studdert daar waar ik lesgeef dus dat moet kunnen (althans ; ik in Nijmegen, jij in Arnhem maar dat is wel te doen...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan