CB350RS Caféracert project

scheffers

MF veteraan
7 jul 2003
16.037
85
heeft iemand de maten van de voorvork van 'n cb350f zo bij de hand? en dan vooral de pin waarmee hij aan het frame zit en de lager maten...

en van de achterbrug hetzelfde eigelijk en de breede van de achterbrug voor + achter...

zo niet... ga ik morge zelf kijke :9
 
nope.. als 't zover is hoor je nog waarvoor.. maar ik ga dus morge zelf maar alvast kijken want heb er beetje haast mee eigelijk :)
 
26 x 48 x 15 en 30 x 50 x 14 (dit zijn de maten voor de konische. Maar goed binnen maat en buiten maat zijn hetzelfde, alleen hoogte zal anders zijn.
 
jep.... morge komt er iemand voor m'n brommertje kijke(tomos 4tl), als ie weg is, komt er waarschijnlijk 'n cb bij :)
 
;) .... ja heb m'n cbtje nog 's goed aangekeke en kon 't toch niet over m'n hart verkrijgen
 
brommertje is verkocht.. weet er iemand nog 'n 400f of 350f te staan??

72064.jpg

is in 2000 weggezet.. 350 euro..kga morge eve kijken in wat voor staat ie verkeerd :9
 
Laatst bewerkt:
"grrrr men hele verhaal weg omdak op de verkeerde knop duwde :( "

naja hier nog 'n keer dan

2cbs_0001.jpg

2cbs_0002.jpg

2cbs_0005.jpg

2cbs_0006.jpg

2cbs_0007.jpg

2cbs_0010.jpg

2cbs_0012.jpg

2cbs_0011.jpg


hij loopt dus nog niet op 't moment, ouwe prut erin.. accu plat.., hij schakelt wel en gaat ook rond(als ik 'm aanduw :P ), de voorrem is zoals je die verwacht van 'n fiets die 4 jaar stil heeft gestaan, uitlaten zijn een end heen...., zadel kapot, verder op het chroom her en der wat roest.. kickstarter mist en koppelingskabel kapot

dus heeft er iemand 'n kickstarter en 'n kabeltje voor me liggen??

ga 'm nu eerste werk eve lopend maken, daarna gaatie uitelkaar en ga ik m'n fantasie er oploslaten :9
 
300 euro...da's wel veel hoor... ;) maar wat wilo je ermee doen ? zoiets leips als ik ?

ben beniuew...ps..mocht je tank en kapjes gaan vern@@ken, mail me dan ff...kheb ze nodig :)
 
leip iig :) heb 't idee om het frame geel te maken en de racetank + racekont die eropkomen hard babyblauw :) moet nog eve kijke of dit gaat staan maar volgens mij komt t best gaaf"fout" uit :)

over de tank + kapjes denk ik nog eve na, tank heeft z'n originele lak al niet meer...
 
komt helemaal goed met de projecten zie ik ! als je de kapjes van de voorvork (die het hardchroom beschermen, degene onder de lamporen zegmaar: ben ik benieuwd of je ze wegdoet of er een gedetailleerd piccie van kan maken...ik heb ze nl niet en ben hard opzoek naar.....)
 
moet ik nog eve bekijken.. kga 'm eerst mar eens uit elkaar halen en dan kijken wat ik wegdoe en wat ik hou.. hoop dat ie vanmiddag wil lopen :)
 
zat honda.jpg


:X :X :X hij word fout!!!! :9

niemand voor 'n koppelingskabeltje en kickstartertje?
ik zoek ook nog 'n accu, clip-ons, race tank + zit, (alu velgen...), nieuw blok.... 400f of 350f maakt niet uit
 
alu velgen: haal wheels.. 100 euro p/st nieuw..spaken 50 euro..en inspaken 25 euro..
ik heb nog wel een tank voor je: 55 euro..keuze uit 2 modellen: groot en minder groot. uiteraard polyester .. zal spoedig een foto maken, maar ze gaan wel mee naar Hardenberg 2 oktober !! grote kans dat je snel moet zijn !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan