CB400 vintage kleurkeuze

Of moet ik een andere kleur nemen?

  • Rood

    Stemmen: 3 21,4%
  • Geel

    Stemmen: 3 21,4%
  • Blauw

    Stemmen: 7 50,0%
  • Cafe-Brik-Stijl

    Stemmen: 1 7,1%
  • Iets anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Bono©

MF veteraan
28 nov 2004
11.885
0
Tijdje geleden een CB400 uit '76 op de kop getikt als restauratie objectje. Gaat vooralsnog voorspoedig en daarmee ook al aanbeland bij het spuiten van tank en aanverwanten.

Na een lang beraad met mezelf toch gekozen voor de blauwe kleur.
Deze kleur dus.

cb400f0106.jpg


Maar waar vind je het 'kleurrecept' voor exact die kleur?
Precies, bij de kenners onder de brikken en klassiekers op MF. :)

Oftewel, wie weet de kleurcode van deze kleur? Tenminste voor zover dat bekend is.
 
heb blauw gestemt
alleen is op de foto de kleur blauw van de tank volgends mij anders als het kapje wat eropzit
 
Maar waar vind je het 'kleurrecept' voor exact die kleur?
Precies, bij de kenners onder de brikken en klassiekers op MF. :)

Oftewel, wie weet de kleurcode van deze kleur? Tenminste voor zover dat bekend is.

Kun je daar met www.japarts.nl niet uitkomen?

Ik zou trouwens voor geel gaan.
scb400-6.jpg
 
Kun je daar met www.japarts.nl niet uitkomen?

Ik zou trouwens voor geel gaan.
(Afbeelding)
Thnx, zal eens kijken.
[edit]Dan zou het deze moeten zijn: 1468 CB 400 F '76 VARNISH BLUE
zal eens zien wat ik hier verder mee kan.[edit]

Blauw! Die zie je hier niet veel! *O*
En dat was nou precies ook mijn reden. Rood zie je vrij vaak, geel vond ik niet zo mooi. En wat blijft er dan over als originele kleur? Precies, blauw!
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zelf super vind, maar waarvan het nooit zal komen denk ik: glanzend zwart met de stickers van de blauwe versie, rood goud dus. en natuurlijk mooi chroom. Op ebay.com stond er laatst een en die was echt schitterend om te zien.
 
beter ploatie...

ook uit 1976, verder orgineel en in goede, ongerestaureerde staat met 25000 op de tellert 8-)

full


ps uitlaatje heb ik ook nog, maar deze was voor het oog ff leuk :P
 
:Y , frampje mooi zwart, tankje wit, mooi sportzadeltje erop.. wat zilvergrijze accentjes! :9~
Frame is in ieder geval al zwart. ;)

een 76'er is als blauw geleverd, daarna niet meer, dus ik zou idd,. voor blauw gaan...de rest zie je al zat.. ;)
Goeie motivatie om voor blauw te gaan dan, laatste jaar van levering. En verder ook inderdaad dat je ze weinig ziet.

beter ploatie...

ook uit 1976, verder orgineel en in goede, ongerestaureerde staat met 25000 op de tellert 8-)

(Afbeelding)

ps uitlaatje heb ik ook nog, maar deze was voor het oog ff leuk :P
Netjes, zeker gezien de originele staat nog. 8-)
 
@Triaatje

Ja das mooi zo zwart. Mooi hoor trouwens zon schuurtje! :9
Ik denk trouwens dat ik kap met mijn 75'er. Iemand intresse? Heb er gewoon geen geld voor om hem strak te maken... Moet nog 2 jaar naar school en heb hem al 5 jaar... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan