Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat noem jij 'aanslag schroeven'?
Die grotere schroef waarmee je met de hand kunt afstellen hoe ver gas los terug kan en het schroefje wat hetzelfde doet bij het choke mechaniek?
Ja precies, nakijken dus.Sowieso, als je ze los kunt zetten dat wordt het door iets anders begrensd
Hmm, dus ofwel met de gasschuiven helemaal omlaag toch nog wat te veel toeren.Inderdaad, die twee.
De inlaatspruitstukken zitten goed. Tis alweer een tijdje terug dat ik de boel uit elkaar heb gehaald maar ik ben er vrij zeker van dat ik de o ringen vervangen heb. Bespuiten met remreiniger gaf ook geen verschil. Zal het nog eens met startpilot doen als dat in huis is.Heb je de inlaatspruitstukken goed gemonteerd. Er staan nummers 1-4 op. En zijn de O-ringen nog goed? Bovendien de luchtmengstelschroef is 2 +- 0,5 dus ik zou op 2 beginnen.
Mijn ervaring is dat de CB 350 f en dus wrschnlijk ook de CB400 erg gevoelig zijn voor fouten mbt afstelling ed.
Ligt niet aan de gaskabels iig.Valt het gas helemaal goed dicht??
Kan je de luchtinlaat dichthouden en slaat hij dan af?
vaag..
Plan van aanpak nu;Hmm, dus ofwel met de gasschuiven helemaal omlaag toch nog wat te veel toeren.
Of de gas terug wordt door wat anders tegen gehouden.
je hoort de gaskleppen duidelijk dichtvallen en de stelschroef daarvan staat niet te ver open dus..(?)Ligt niet aan de gaskabels iig.
Dat laatste heb ik nog niet geprobeerd.