CB400F ombouw project

BackFire

MF veteraan
6 mei 2003
5.087
54
DenBosch
Ha mede CB400F ombouwers, probeer nu al 2 dagen aan te melden, hehe eindelijk :]
Ik 2 weken geleden begonnen met het verder afbouwen na een rust van 5 jaar. Gelukkig had ik al het e.e.a. al liggen (revisie krukas, lagerschalen, gevalkte kop etc.) Nu heb ik h'm bijna motorisch klaar.

Nu komt het, ik ben op zoek naar 18" alu velgen voor het oudere race look, zoals die mooie zwarte van Sjaaps foto. Wie weet er een leuk adresje waar je die kunt krijgen.

Straks nog hopen dat ik zuigerveren kan bemachtigen, bij DavidSilver zijn ze momenteel op. ;( :}
 
Ha mede CB400F ombouwers, probeer nu al 2 dagen aan te melden, hehe eindelijk :]
Ik 2 weken geleden begonnen met het verder afbouwen na een rust van 5 jaar. Gelukkig had ik al het e.e.a. al liggen (revisie krukas, lagerschalen, gevalkte kop etc.) Nu heb ik h'm bijna motorisch klaar.

Nu komt het, ik ben op zoek naar 18" alu velgen voor het oudere race look, zoals die mooie zwarte van Sjaaps foto. Wie weet er een leuk adresje waar je die kunt krijgen.

Straks nog hopen dat ik zuigerveren kan bemachtigen, bij DavidSilver zijn ze momenteel op. ;( :}


De Haan wheels heet het zaakje geloof ik.
Verder zit er tussen groningen en roodeschool nog 'the wheel shop' waar je alles (en dan zeg ik alles) kunt krijgen ;)
 
Ha die Sjaap, ja de Haan ken ik zit in Schijndel, das hier om de hoek. the wheel shop staan die ook op internet of de gouden gids? Heb het nog niet kunnen vinden.

Is een budget bike, dus 2e hands velgen is ook goed, polijsten doe ik zelf wel, houd me bezig. :+
 
Geen idee, anders moet je Siccama in Roodeschool eens bellen, die kent hem wel. Ik ben zelf ook nog nooit bij the wheel shop geweest, vandaar.
Volgens mij zitten ze in uithuizen.
Succes :)
 
picies!!!!!!!!!!!!!!! Voor je wielen zou ik ff bij Haan kijken, die moeten wel het een en ander hebben.
 
Voor de liefhebbers: er staat op marktplaats.nl bij de afd Honda onderdelen een origineel buddy cb400 met kontje te koop voor 50 pleur's i.g.st.
 
ja die vent heeft die rotte buddy van mij gekocht en op zijne gezet... nah maybee was het ook een ander, wie haalt zo'n buddy eraf om te verwisselen met een rotte? :)
 
:Z ah net wakker.
Picies! ja ik moet er nog een paar hebben liggen, effe graven, ik moet ook nog effen een picie maken van het blok. :} Ik zal toch es aan de Haan vragen of ie 2 losse velgen heeft liggen voor weinig. :P
 
Nog een keer dan

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/22535/3c053a19d19f1f255da2e84a0dcf5f0c (picie2.JPG)​
 
Helaas, toch niet. ;)

Je moet het plaatje eerst uploaden (zorg dattie <100kb is). Dan kun je met [ imgatt ] (zonder de spaties) je plaatje invoegen. Let er wel op dat je de preview uit laat staan.

Zie voor een uitgebreide handleiding: Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!
Je kunt ff proberen of het allemaal lukt in het Test topic.

Edit: je tweede post is bijna goed. :) Als je dmv dit knopje:
edit.gif
je post ff edit, en je zet dat [ imgatt ] erin, dan komt het plaatje ook zichtbaar in je post.
 
Ten eerste zorgen dat je het adres van het plaatje hebt. Bijvoorbeeld met de rechtermuisknop, op de volgende manier:
full


Daarna dit adres in je berichtje plakken, tussen zgn. image tags:
full



[me]Sjonge ben een monoloog aan 't doen hier. O-) [/me]
 
Niks te doen, RDZ? :P

Maarreh, netjes hoor. :}

Alleen als je zelf je plaatje upload bij je post, dan is dat niet nodig. Dan volstaat [ imgatt ] (zonder spaties) in je post.
 
Terug
Bovenaan Onderaan