cb400f uitlaatklep keerringen

slayer

MF'er
20 feb 2006
44
0
Velsen_noord
hallo ik ban bezig met het restoreren van mijn cb400f maar ik heb een probleem. in mijn wekplaatsboek staat in een afbeelding een uilaat en inlaatklepgeleider met een keering afgebeeld maar in het burgeleidend schrijven staat dat de uiltaatklepgeleider juist geen keering hoort te hebben. maar ik beb twee cilinder koppen één met de keerringen op de uitlaatklepgeleiders en één niet.
heeft iemand ervaring met deze keuze wel of niet, kwa levensduur of olie verbruik.
heeft iemand een idee over hoe en wat het best is. alvast bedankt een jong brikker
 
de bijde koppen zijn echt van de 400 en bij bijde koppen is de klepgelijder afgeschuind maar de keerringen zitten er op gedrukt. het lijkt er op dat ze nog best goed zitten ook. maar orgineel horen ze er dus niet op. kan het kwaat om ze te laten zitten of is het vestandiger om ze eraf te halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan