cb400f

rrrobin

Rookie
1 apr 2003
3
0
hallo allemaal

zijn er hier eigenaars van een nederlandse cb400f (75-78) die eens op het chassisplaatje van hun bike kunnen kijken, meer bepaald of er een PVA-nummer op staat? of staat dit enkel op belgische modellen?
 
Wat zou dat nummer moeten betekenen?
Ik wil wel effe kijken, maar mijn CB'tje staat momenteel bij de reparateur, helaas..
 
mersie!

pva nummer is 'proces verbaal van acceptatie' ofte typegoedkeuringsnummer. ik heb een belgische en een nederlandse cb400 met hetzelfde nummer dat volgens mij enkel in belgie gebruikt wordt... dus zou het kunnen dat die nederlandse helemaal geen nederlandse is maar een belgische die ooit naar nederland is uitgevoerd en dat bespaart me een hoop werk om aan belgische papieren te kome...

volgt u nog?
 
Ik heb hier twee 750K7 frames met alletwee hetzelfde PVA nummer d'r op. Lijkt me sterk dat het alletwee oorspronkelijk belgischge machines zijn. Ik neem aan dat hetzelfde type in heel Europa geleverd is, met een typegoedkeuring voor heel Europa dus... :?
 
heel goed mogelijk
ik vond het raar dat het belgische goedkeuringsnummer precies hetzelfde is als dit europese PVA nummer - misschien neemt de belgische overheidsdienst dit europese nummer gewoon over om het gemakkelijk te houden

hoewel 'belgische overheidsdienst' en 'het gemakkelijk houden' niet echt samengaan... vandaar mijn verwarring
 
Terug
Bovenaan Onderaan