CB400T niet zuinig

Gipsy

Rookie
30 jul 2004
9
0
Veendam
Ik heb sinds 2 weken ongeveer een CB400T. T ding had ong 2 jr stilgestaan, inmiddels olie ververst, nieuwe bougietjes erin (ene was grijs, andere zwart, nieuw accuutje erop. Het luchtfilter is wel goed schoon. Maar hij zuipt als een tierelier, hij haalt de 1 op 10 niet. Waar kan dit aan liggen?
 
Ik kan me de choke van een 400T niet meer goed voor de geest halen, maar das eigenlijk het meest voor de hand liggende. Een choke die blijft hangen.
 
jb37: ik heb de carb's nog niet nagekeken, zal dat maar eens (laten) doen dan

Zot: Ik heb niet de indruk dat de choke blijft hangen, maar zal mn vader (mn privé-monteur) eens vragen er naar te kijken.

Ik weet ook niet wat het normale toerental voort beessie is... bij 5000 - 5500 toeren houd ie op. Hij loopt maximaal 80 - 95 km/u
 
jb37: ik heb de carb's nog niet nagekeken, zal dat maar eens (laten) doen dan

Zot: Ik heb niet de indruk dat de choke blijft hangen, maar zal mn vader (mn privé-monteur) eens vragen er naar te kijken.

Ik weet ook niet wat het normale toerental voort beessie is... bij 5000 - 5500 toeren houd ie op. Hij loopt maximaal 80 - 95 km/u
Ik denk dat je met je carburateurs nakijken vrij veel kan oplossen. De 1 op 20 moet te halen zijn minimaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan