cb450 k5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockert

MF veteraan
24 nov 2004
2.504
0
Odoornerveen
nu alweer te koop...cb 450 k5 what you see is what you get...en wat see you dan? Een 74er cb450 k5 dus. Met kenteken, enkel dat kenteken is "slapend" dwz, bekend bij de rdw maar niet ergens op naam van iemand geregistreerd. Moet dus een keuring ondergaan, niets moeilijks maar moet wel even getoond worden. Loopt nu niet, is voor het laatst in 1986 op de weg geweest. Met een middag rondzwaaien met gereedschap red je het niet, meer iets om te restaureren, ombouwen of classic racegebeuren. Grotendeels compleet, koplamp/koplamporen verder enkel wat kleine dingen die missen. Maar heb zo het vermoeden dat er her en der hier op MF wel mensen rondhuppelen die daarbij van dienst kunnen zijn. Om de voor de hand liggende vraag voor te zijn.....350 euro kost zoiets. Lager bieden mag altijd maar heeft geen effect, hoger wel :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/407104/60ba128a6f7096f899b941db7ea8b7ee (cb450mp.jpg)​
 
full
nu wel gelukt?
 
Hmmm, en je woont in Emmen? Dat maakt het wel interessant... O-)

Hoe istie motorisch?
 
Laatst bewerkt:
motorisch heb ik eerlijk gezegd geen idee, ikweet enkel dat ze "los" is en compressie heeft. ik heb haar nooit horen lopen dus kan er niets zinnigs over zeggen. Daar is de prijs ook naar dus... :?

(en woon stiekem in Odoornerveen)
 
motorisch heb ik eerlijk gezegd geen idee, ikweet enkel dat ze "los" is en compressie heeft. ik heb haar nooit horen lopen dus kan er niets zinnigs over zeggen. Daar is de prijs ook naar dus... :?
Klopt, hij kost niet duur. Maar gezien mijn (momenteel nog gebrek aan-) technische kennis, dacht ik "ik vraag het toch effe" :+

Da's ja bijna Emm'n! ;)

Ik heb er pas vanaf december plek voor (krijg dan de sleutels van ons nieuwe huis mét garage), maar ik zal es kijken of ik hem tot die tijd ergens kan stallen. Zo ja, dan heb ik denk ik wel interesse, dit lijkt me een mooi project om m'n technische motorkennis en tegelijk die motor wat op te vijzelen... :Y
 
als stalling het grootste probleem is....heb het geluk behoorlijke schuur te hebben dus mocht het echt niet lukken valt daar wel een mouw aan te passen. (als het tot december is dan)
 
hey rockert ..... heb je weer iets leuks op de kop getikt ??

denk je dat pinin zo iets aan de praat weer krijgt ??? ;)
 
geen idee of pinin hem aan de praat krijgt, bloktechnisch durf ik er echt met goed fatsoen niets van te zeggen. Weet enkel dat het los is en voldoende compressie heeft. Aan de andere kant heb ik brommers gezien die er minder aan toe waren en met behulp van een verse accu en benzine het binnen no time weer deden (heb nu nog een 650 in de schuur staan, zelfde verhaal, accu, benzine en liep binnen 10 minuten na 4 jaar stilstand). ben zelf gezegend met 0.4 rechterhand, neem ik die 0.5 van jou erbij ziten we al op 0.9 en begint het al ergens op te lijken. Mevrouw Rockert kan goed koffie zetten, en ik heb grolsch in de kelder staan. De meest noodzakelijke ingredienten zijn dus aanwezig voor prettige sleutelsessies. Even serieus....wat ik "voelen" kan met de kickstarter lijkt mij ok, en de andere kant, het is natuurlijk geen digitaal aangestuurde nieuwerwetse high tech motorfiets dus is goed te doen denk ik :]
 
Ik zeg: "Verkocht aan die meneer die vanavond is wezen kijken!" :Y O-)


ik zeg .... shit .... zal de dopsleutelset weer uit het vet halen , de kachel weer opstoken , de WD40 weer inslaan , de Dasty weer importeren , de WPH's downloaden , de compressor weer aansluiten , de dremel weer opladen , de hamer weer op zoeken ...

en belangrijkste : de asbak weer leeg gooien want deze gaat weer heel wat uurtjes kosten maar het is wel weer een uitdaging !

en rockert is een eerlijke gozer : blok was niet warm toen we aankwamen _O-
 
pas op met remreiniger in combinatie met sigaretten of iets dergelijks. Kan me iets herinneren met ontzette garagedeuren en verschroeide neusharen. Anyway, is verkocht dus en mag slotje op :]
 
pas op met remreiniger in combinatie met sigaretten of iets dergelijks. Kan me iets herinneren met ontzette garagedeuren en verschroeide neusharen. Anyway, is verkocht dus en mag slotje op :]


komt me niet bekend voor ....... zou ik toch nooit doen _O-
 
Ik zeg: "Verkocht aan die meneer die vanavond is wezen kijken!" :Y O-)
:Y :Y :} :} heel fijn dat de cb450 in ons gezelschap blijft ! bij vragen: ik weet er aardig wat vanaf inmiddels (blijft een raar ding ;) wacht maar tot je hem openschroeft ;) ) dus als je iets nodig hebt of wil weten: mail vooral !
 
:Y :Y :} :} heel fijn dat de cb450 in ons gezelschap blijft ! bij vragen: ik weet er aardig wat vanaf inmiddels (blijft een raar ding ;) wacht maar tot je hem openschroeft ;) ) dus als je iets nodig hebt of wil weten: mail vooral !


geloof me ... je krijgt nog heel wat mail van ons !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan