CB450s, 1990 (oid) voor bijna niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Beerhunter

MF veteraan
20 sep 2004
39.600
5
Nijmegen
For Sale!

Pas hier aangeschaft met wat vage plannen maar wegens tijdnood en misschien een ander project in het vooruitzicht... mag hij met diezelfde gang dat hij er in is gekomen ook de deur weer uit :W

Brikkie, zeker niet nieuw meer, moet aangelopen worden, maakt herrie rond 5a6000 toeren (naks gok ik) en is verder gewoon een hobbelpaard. Achterbrug aan de onderkant rot. Linker vorkpoot keerring niet helemaal 100% meer.

full


Heb er 109 euro aan betaald incl mijn overschrijfkosten en dat wil ik er minimaal ook weer voor terug hebben. Geen moeilijk gedoe en onderhandelingen, met gemiep over de prijs sta je direct weer buiten.

Ik bekijk morgenavond dit topic voor het hoogste bod, die mag hem komen halen indien dit boven de minimumprijs ligt. :W
 
Set velgen moet kunnen. nog van een specifiek merk of kan ik gewoon de auto van de buurman strippen?
 
Hoewel ik geen interesse heb is dit wel een mooi voorbeeld van een eerlijke advertentie.
Je weet hier absoluut wat je krijgt. Petje af!
Helaas: In de boze wereld van marktplaats verzwijgen veel verkopers de gebreken liever en hopen op een onnozele of ondeskundige koper.
 
Hoewel ik geen interesse heb is dit wel een mooi voorbeeld van een eerlijke advertentie.
Je weet hier absoluut wat je krijgt. Petje af!
Helaas: In de boze wereld van marktplaats verzwijgen veel verkopers de gebreken liever en hopen op een onnozele of ondeskundige koper.
ach... voor €109,- is het de moeite niet om iemand op te lichten dacht ik zo? ;)
 
Hij is er nog. De laatste keer dat ik hem gebruikt heb moest ik hem aanlopen. Ergens halfverwege dat ritje na een stop wilde hij weer gewoon prima starten met het knopje. Gare accu dus blijkbaar.

Lopend weggezet, dus aanlopen is waarschijnlijk weer het devies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan