CB500 K0/K1 tank, hoe breed zijn de witte streepjes?

Harold999

MF'er
23 okt 2010
124
0
Kan iemand mij vertellen hoe breed de 2 witte streepjes zijn en de zwarte ruimte daartussenin?

Op sohc4 forum kwam ik de volgende maten tegen (2mm buitenste streep, 2mm tussenruimte, en 1mm binnenste streep) maar dat lijkt me niet helemaal kloppen als ik de diverse foto's op internet beoordeel.
 
Laatst bewerkt:
Ivm een nieuwe spuitjob, kan iemand mij vertellen hoe breed de 2 witte streepjes zijn en de zwarte ruimte daartussenin?

Op sohc4 forum kwam ik de volgende maten tegen (2mm buitenste streep, 2mm tussenruimte, en 1mm binnenste streep) maar dat lijkt me niet helemaal kloppen als ik de diverse foto's op internet beoordeel.

(Ik weet dat je de striping kant en klaar kunt kopen maar we gaan voor echte lak ;) )

de striping is wel origineel, lak niet volgens mij ;)
 
Leuke naam, maar als je wilt weten wat deze afmetingen zijn kan ik het opmeten, alleen is deze tank ook ooit gespoten. En daar weet triaatje toevallig weer meer over...





Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
Die striping lijkt me wel okay Harold, zou je deze voor me op kunnen meten? (ook de zwarte space tussen de strepen).
Alvast bedankt.
 
de striping is wel origineel, lak niet volgens mij ;)

Ik vermoed dat het origineel 2 aparte gesneden vinylbiezen zijn. Wat je nu kant en klaar kunt kopen is een zeefdruk (2 witte strepen op zwart vinyl geprint) en daar ben ik niet kapot van (als je van heel dichtbij kijkt, zie je de kartelrand van de zeefgaas).
 
Netjes. Zo heb je veel meer eer van je werk. :}

Nu zie ik dat je prof bent, want ze staan op Marktplaats te koop. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan