CB500f cafe racer BCR

FireFox1979

Rookie
15 aug 2011
10
0
Weer eens een topic over een CB die omgetoverd gaat worden tot cafe racer. De stijl van BCR spreekt me erg aan. Ik heb hier op het forum al veel nutiige tips kunnen vinden en dacht daarom mijn ervaringen dan ook maar te delen met geintersseerden ;)
 
full
 
en dit is hem een paar weken geleden, hebben ondertussen het frame al op enkele punten aangepast
full
 
Zo'n mooie originele CB500-K2 ga je toch niet tot een caféracer verzagen... :X

Nu ja, mocht de buddy nog in goede staat zijn en wil je er van af, dan houd ik me aanbevolen O-)
 
je hebt gelijk, meerdere hebben me voor gek verklaard maar het kenteken is me heilig ;-) en het kwaad is reeds geschied zie hieronder de vorderingen.

kontje aangepast zodat ie mooi de contouren van het zitje volgt. Accu en de rest van de elektronica komt ook eronder.
 
Heeft er iemand met die gespaakte velgen poedercoaten. kunnen ze na het poedercoaten weer fantsoenlijk gespaakt worden? Vindt het effect van poedercoaten erg mooi of heeft iemand nog een goed idee??
 
je hebt gelijk, meerdere hebben me voor gek verklaard maar het kenteken is me heilig ;-) en het kwaad is reeds geschied zie hieronder de vorderingen.

Gedane zaken nemen geen keer, dus maak er wat moois van!

[achteraf praat modus aan] Maar als je de fiets in originele staat had verkocht, had ie nog aardig wat opgebracht. Voor een derde van dat bedrag had je dan een brikse CB500 gekocht en de andere tweederde van het bedrag kunnen gebruiken voor de verbouwing tot caféracer. Twee vliegen in een klap: budgetneutraal bezig en een originele CB500f op de weg gehouden. [achteraf praat modus uit]

Heb zelf al regelmatig met die gedachte gespeeld. Hier de mijne:

2nk3vw6.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Capricorn: ja, gewoon bij hem gekocht. Aardige vent, goed advies en service alle erg lange wachttijd +/- 12 weken. Hij schijnt het erg druk te hebben maar dan heb je ook wat :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan