cb500f cafe racer

cedric

MF'er
29 jul 2008
101
0
Kheb nu eindelijk een cb500f gekocht, wel een redelijk wrakje!!!

Dit zal een caferacertje worden,

de meeste stukken zijn besteld zoals torazzi rem/schakelset, clipons, Tommaselli koplamporen, cafe race zitje.

De tank heb ik al gekocht het is een soort repro cr750

hier wat fotos
full
 
nu heb ik voor te beginnen meteen al een vraagje


doordat het een soort repro cr750 tank is past de accu niet meer op zijn plaats,

weet er iemand of er kleinere batterijen bestaan of wat de minimun vereisten zijn zodat de cb zal draaien zoals het hoort, de startmotor moet niet werken, kicken vindik wel leuk :p
 
Je kan het ook veilig spelen en die bult er af zagen en dicht polyesteren. Die halve liter maakt toch niet uit op zo'n grote tank!
 
als je zelf niet met polyester kan werken zou ik dat nie direct veilig noemen :p:p
 
Allereest wat een superblinkie motorblok :}

nu heb ik voor te beginnen meteen al een vraagje


doordat het een soort repro cr750 tank is past de accu niet meer op zijn plaats,

weet er iemand of er kleinere batterijen bestaan of wat de minimun vereisten zijn zodat de cb zal draaien zoals het hoort, de startmotor moet niet werken, kicken vindik wel leuk :p


Mag ik een piccie van je situatie mbt de accu/tank?(voor beeldvisie :) )
 
nu heb ik voor te beginnen meteen al een vraagje


doordat het een soort repro cr750 tank is past de accu niet meer op zijn plaats,

weet er iemand of er kleinere batterijen bestaan of wat de minimun vereisten zijn zodat de cb zal draaien zoals het hoort, de startmotor moet niet werken, kicken vindik wel leuk :p
Ik heb nog zoiets tank zonder bult misschien is dat iets voor je??

Gr Ed.
 
welke van de 3 gebruik ik dan best van op die site, want ik ken helemaal niets van electronica!!!
 
kan er mij toevallig iemand zeggen tot welke breedte van achtervelg je kan gaan zonder dat de ketting tegen de velg gaat zitten en dat de velg natuurlijk ook nog tussen de achterbrug past...

greetzz
 
kben ondertussen weeral een stuk verder

de andere tank zitter nu op

is vandaag binnen gedaan bij de carroserie :)

velgjes zijn er ook al, mooi hernieuw ingespaakt met allu velgjes door haanwheels

ook zijn alle onderdelen toegekomen:)

dus het bouwen kan bijna beginnen zodra alles gespoten is en het kader gepoedercoat is!!

nieuwetank.jpg


cockpit.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuk projectje joh! ik ben zelf ook bezig met zoiets maar ben op zoek naar zulke luchtfilters.. kun je mij vertellen waar je die vandaan hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan